איך אפשר ליצור לעסק נוכחות ברשתות החברתיות ולנצח את המתחרים?

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

עסקים היום צריכים לא רק נוכחות פיזית כדי לשגשג, אלא גם נוכחות דיגיטלית.

נוכחות דיגיטלית של עסק מספקת הזדמנות להגיע למסה גדולה של לקוחות, לפתוח אפיקי שיווק חדשים ולהגדיל את ההכנסה החודשית ובנוסף זה חשוב לשירות הלקוחות, לנראות ולבניית המותג.

ניתן להגדיר נוכחות דיגיטלית כמכלול כלים ופלטפורמות שעסקים מיישמים על מנת למקסם את נוכחותם ולקדם את המותג שלהם באמצעות שיווק דיגיטלי. חשוב לבסס זהות דיגיטלית לחברה שלך מכיוון שהיא יכולה להשפיע על העסק שלך בדרכים רבות ושונות, כגון:

1) הגביר את אמינות המותג שלך

2) הגדל את טווח ההגעה של קהל היעד

3) שפר את חווית הלקוח

4) שפר את ייצור הלידים ואת שיעורי ההמרות

5) הפחת עלויות על ידי מינוף הזדמנויות למכירה צולבת.

איך ליצור נוכחות דיגיטלית

השלב הראשון צריך להיות (אם לא עשית אותו כבר) להחליט על קהל היעד שלך ואיך אתה רוצה להגיע אליו – מה המוצר או השירות שאתה רוצה לפרסם, מי הלקוחות שאתם מכוון אליהם ואיפה הם נמצאים בעולם.

כל אלו ישפיעו על ההחלטות הבאות ועל הדרך ליצירת נוכחות דיגיטלית.

לאחר מכן, עליך ליצור אתר המשקף מידע זה – בין אם מדובר באתר מסחר אלטרוני או דף נחיתה, אתה צריך לבנות אתר בעל כתובת אינטרנט שגולשים\הלקוחות שלך יוכלו להגיע אליו.

לאחר מכן תוכל לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלך על ידי שימוש בדפי מדיה חברתית כמו פייסבוק או אינסטגרם, או בלוגים בנושא מעניין. ייקח קצת זמן למצוא מה הכי מתאים לך ולמותג שלך, אך אל תוותרי על זה!

בנוסף מומלץ להשתמש בכלים כמו Google Analytics, Google Search Console', tag manager או כל כלי אחר שיכול לתת לך אינדיקציה על המצב השיווקי של האתר שלך. כך שתוכל לעקוב אחר הפעילות באתר שלך ולראות אם ישנם אזורים שניתן לייעל אותם לתנועה גבוהה יותר.

רוצים לגלות עוד? הנה 5 טיפים ליצירת סרטון ויראלי לקידום העסק שלכם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

עסקים

מה זה שיווק דיגיטלי ולמה חשוב לנהל אותו נכון?

בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, שיווק דיגיטלי הפך להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק של כל עסק. בין אם מדובר בחברה גדולה או בעסק קטן, היכולת להגיע לקהל יעד רחב ומדויק דרך האינטרנט הפכה להיות קריטית להצלחה. השימוש בטכנולוגיות דיגיטליות לשיווק מאפשר לעסקים לפנות לקהלים מגוונים, לעקוב אחר ביצועים ולשפר את היחס בין ההשקעה לתמורה באופן מתמיד.

קרא עוד »
עסקים

קונים כחול לבן: תמיכה בעסקי בוטיק בישראל

כאשר יום העצמאות של ישראל מגיע, אנו מקבלים הזדמנות מיוחדת להעריך את התרבות המקומית ואת היצירה הישראלית. במיוחד בתחום האופנה, עסקי הבוטיק הישראלים מביאים לידי ביטוי את המקוריות, הסגנון והייחוד של המדינה. מעצבים מקומיים, מציעים מגוון מוצרים איכותיים וייחודיים, המשקפים את התרבות הישראלית.

קרא עוד »
עסקים

אמיר קליבנוב על השפעת הטכנולוגיה על שוק ההון: כך חידושים טכנולוגיים, כמו בינה מלאכותית ובלוקצ'יין, משנים את פני ההשקעות והניתוח הפיננסי

בעידן שבו הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מהיר, השפעותיה על שוק ההון הן עצומות ומהפכניות. אמיר קליבנוב, מנכ"ל חברת 'ט.א. יעוץ וניהול', חלוץ בתחום הפיננסי, מבין היטב

קרא עוד »
דילוג לתוכן