קידום אתרים SEO – למה כדאי להשקיע בSEO לקידום העסק שלכם?

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

בעל עסק אשר מצפה שהאתר שלו יצליח להגשים את יעדיו – צריך שבסופו של דבר תהייה באתר תנועת גולשים עירה ואיכותית ויש 2 שיטות להבאת תנועה לאתר:

המטרה של שתי השיטות היא זהה: להזרים משתמשים אל האתר שבסופו של דבר יהפכו גם ללקוחות, אבל הדרך היא שונה. בקידום אתרים ממומן, אנחנו מנהלים קמפיינים שכדי להתניע אותם, צריך להשקיע בתקציב פרסום (נקרא גם "תקציב מדיה"). זה בעצם סוג של ברז: "כשהברז פתוח", זה אומר שאנחנו שמים כסף כדי שהמודעות שלנו יהיה באוויר ואכן יהיה שיווק ותוצאות. אממה – ברגע ש"סוגרים את הברז" – אנחנו מחזל"שים את התקציב ואז כל הפרסום יורד מהאוויר באותה המהירות שהוא עלה. 

היתרון המובהק של קידום ממומן זה המיידיות: ברגע שמעלים קמפיין ממומן לאוויר, ישר רואים תוצאות ומיד אפשר להתחיל לחשב החזר השקעה כבר מהיום הראשון. מצד שני, קמפיין ממומן יוצר תלות בתקציב. זה אומר שאין באמת יציבות והעסק תלוי בחישוב החזר השקעה כל הזמן.

קידום אתרים אורגני (SEO) – השקעה לטווח ארוך

בעוד שקידום ממומן יוצר תלות בתקציב השיווק – קידום אורגני יעיל יוצר מצב בו האתר "משווק את עצמו". הכוונה היא שלאחר תהליך מוצלח של קידום אורגני בגוגל, מילות המפתח הרלוונטיות של העסק אמורות להיות בראש תוצאות החיפוש הטבעיות של גוגל – מה שלמעשה מבטיח תנועה איכותית וחינמית. 

אז למה שלא נעשה רק קידום אתרים אורגני?

להבדיל קידום אתרים PPC, בקידום אורגני הוא איטי (מאוד!). כשנכנסים לפוריקט קידום אורגני, צריך להתאזר בהרבה מאוד סבלנות, שכן הבאת האתר שלך לתוצאות ריאליות (עמוד ראשון בגוגל ותוצאות 1, 2 או 3) יכולה לקחת במקרים מסויימים אפילו שנה שלמה. אבל, ברגע שהתהליך מניב פרי – מדובר בתנועה האיכותית ביותר של הגולשים. תדמית האתר שלך צוברת כוח רב בשל המיקום הגבוהה בגוגל ויחסי ההמרה יעלה משמעותית.

איפה הכי כדאי להשקיע בשיווק?

השילוב תמיד יהיה מוצלח, אבל זו תשובה שהיא מובנת מאלייה. אז אנחנו נאמר את דעתנו המקצועית: אתר ללא קידום אורגני לא יכול להצדיק את הקיום שלו… תלות מוחלטת בתקציב שיווק היא בעייתית מאוד, בעיקר במצבים (שהם לא נדירים בכלל) בהם אין החזר על ההשקעה (כי השיווק לא מוצלח). על כן, קידום אורגני הוא עדיף ועל כן – כדאי לבעל עסק להשקיע ב-SEO.

Above top desk of SME owner people home office call talk in SEO chart sale report
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

עסקים

מה זה שיווק דיגיטלי ולמה חשוב לנהל אותו נכון?

בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, שיווק דיגיטלי הפך להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק של כל עסק. בין אם מדובר בחברה גדולה או בעסק קטן, היכולת להגיע לקהל יעד רחב ומדויק דרך האינטרנט הפכה להיות קריטית להצלחה. השימוש בטכנולוגיות דיגיטליות לשיווק מאפשר לעסקים לפנות לקהלים מגוונים, לעקוב אחר ביצועים ולשפר את היחס בין ההשקעה לתמורה באופן מתמיד.

קרא עוד »
עסקים

קונים כחול לבן: תמיכה בעסקי בוטיק בישראל

כאשר יום העצמאות של ישראל מגיע, אנו מקבלים הזדמנות מיוחדת להעריך את התרבות המקומית ואת היצירה הישראלית. במיוחד בתחום האופנה, עסקי הבוטיק הישראלים מביאים לידי ביטוי את המקוריות, הסגנון והייחוד של המדינה. מעצבים מקומיים, מציעים מגוון מוצרים איכותיים וייחודיים, המשקפים את התרבות הישראלית.

קרא עוד »
עסקים

אמיר קליבנוב על השפעת הטכנולוגיה על שוק ההון: כך חידושים טכנולוגיים, כמו בינה מלאכותית ובלוקצ'יין, משנים את פני ההשקעות והניתוח הפיננסי

בעידן שבו הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מהיר, השפעותיה על שוק ההון הן עצומות ומהפכניות. אמיר קליבנוב, מנכ"ל חברת 'ט.א. יעוץ וניהול', חלוץ בתחום הפיננסי, מבין היטב

קרא עוד »
דילוג לתוכן