אז איך משלמים ב-2023? כל הדרכים המקובלות כיום

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

המאה ה-21 חייכה לקהל הצרכנים והפכה את שיטות התשלום לפשוטות ויעילות לכל אחד ואחת מאיתנו. אז אם במקרה גם היום שכחת את הארנק בבית, או שהפס המגנטי של הכרטיס שחוק במיוחד – אלו שיטות התשלום שיהפכו את החיים שלך לקלים במיוחד ב-2023.

Google Pay

כנראה שאין נפש חיה על כדור הארץ שלא מכירה את גוגל. מנוע החיפוש האולטימטיבי, המהיר והמקיף ביותר מאפשר לך להתייעל אפילו יותר. אפליקציית התשלומים שזמינה בחנויות האפליקציות ומתאימה לאנדרואיד ו-IOS כאחד, הופכת את הטלפון שלך לארנק דיגיטלי של ממש. 

אפליקציית התשלום bit

בשנים האחרונות תשלום באמצעות אפליקציית bit מבית בנק הפועלים  הפכה לחלופה האידיאלית לתשלומים בין אנשים. במספר לחיצות כפתור ניתן להעביר כסף לאנשי רשימת הקשר שלך או למספר שאיננו שמור במכשיר. מדובר בפתרון תשלום מוכר ואהוד במיוחד והוא פונה למגוון קהלים. ניתן למצוא כיום שירות ביט לעסקים, למשתמשים פרטיים ובעצם לכל לקוח של כל בנק המחזיק בכל סוג של כרטיס אשראי. 

PayBox

אפשרות קולגיאלית במיוחד כיום היא תשלום באמצעות אפליקציית פייבוקס. בעזרת אפשרויות מתקדמות ליצירת קבוצות תשלום ניתן לבצע תשלום ולערוך רשימת משתתפים ולעקוב אחר מי שילם או לא שילם באופן שקוף ובטוח. גם בעלי עסקים ועצמאיים עושים שימוש באפליקציה זו המאפשרת לנהל חשבון נפרד של זיכויים ומשיכה מרוכזת לחשבון, כך שניהול ההכנסות וההוצאות דרך האפליקציה הופך לפשוט ויעיל.

על Kesh כבר שמעת? 

בארץ או בחו"ל, עם האפליקציה הזו לא צריך בכלל ארנק. פתיחת חשבון דיגיטלי מאפשרת לך לקבל במהירות ויזה חוץ בנקאית ואף לטעון את החשבון במזומן על ידי הפקדה במספר נקודות ברחבי הארץ. שירות זה מבית ביטוח ישיר מאפשר מגוון רחב של פעולות שהופכות את החיים לפשוטים ונוחים יותר – תשלום חשבונות, תשלום בחנויות פיזיות בארץ או בחו"ל, רכישות אונליין, העברת כספים ועוד!

אין ספק כי אפשרויות התשלום הופכות גמישות, יעילות וזמינות יותר ככל שהזמן עובר. אז אם יש לך עסק ואחת מהשאיפות שלך היא הרחבת קהל היעד על ידי פתיחת אפשרויות תשלום נוספות ללקוחות שלך – כנראה שהשמיים הם הגבול. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

שמירה על ניקיון מקסימלי
עסקים

איך אפשר לשמור על רמה מקסימליות של סדר וניקיון בעבודה

שמירה על סדר וניקיון במקום העבודה הינה קריטית ליעילות ולפרודוקטיביות. סביבת עבודה מסודרת ונקייה מאפשרת לעובדים להתרכז טוב יותר, למצוא פריטים בקלות וליצור אווירה נעימה ומעודדת. במאמר זה נסקור טיפים והמלצות מעשיות לשמירה על רמה מקסימלית של סדר וניקיון בעבודה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן