איך אפשר ליצור לעסק נוכחות ברשתות החברתיות ולנצח את המתחרים?

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

עסקים היום צריכים לא רק נוכחות פיזית כדי לשגשג, אלא גם נוכחות דיגיטלית.

נוכחות דיגיטלית של עסק מספקת הזדמנות להגיע למסה גדולה של לקוחות, לפתוח אפיקי שיווק חדשים ולהגדיל את ההכנסה החודשית ובנוסף זה חשוב לשירות הלקוחות, לנראות ולבניית המותג.

ניתן להגדיר נוכחות דיגיטלית כמכלול כלים ופלטפורמות שעסקים מיישמים על מנת למקסם את נוכחותם ולקדם את המותג שלהם באמצעות שיווק דיגיטלי. חשוב לבסס זהות דיגיטלית לחברה שלך מכיוון שהיא יכולה להשפיע על העסק שלך בדרכים רבות ושונות, כגון:

1) הגביר את אמינות המותג שלך

2) הגדל את טווח ההגעה של קהל היעד

3) שפר את חווית הלקוח

4) שפר את ייצור הלידים ואת שיעורי ההמרות

5) הפחת עלויות על ידי מינוף הזדמנויות למכירה צולבת.

איך ליצור נוכחות דיגיטלית

השלב הראשון צריך להיות (אם לא עשית אותו כבר) להחליט על קהל היעד שלך ואיך אתה רוצה להגיע אליו – מה המוצר או השירות שאתה רוצה לפרסם, מי הלקוחות שאתם מכוון אליהם ואיפה הם נמצאים בעולם.

כל אלו ישפיעו על ההחלטות הבאות ועל הדרך ליצירת נוכחות דיגיטלית.

לאחר מכן, עליך ליצור אתר המשקף מידע זה – בין אם מדובר באתר מסחר אלטרוני או דף נחיתה, אתה צריך לבנות אתר בעל כתובת אינטרנט שגולשים\הלקוחות שלך יוכלו להגיע אליו.

לאחר מכן תוכל לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלך על ידי שימוש בדפי מדיה חברתית כמו פייסבוק או אינסטגרם, או בלוגים בנושא מעניין. ייקח קצת זמן למצוא מה הכי מתאים לך ולמותג שלך, אך אל תוותרי על זה!

בנוסף מומלץ להשתמש בכלים כמו Google Analytics, Google Search Console', tag manager או כל כלי אחר שיכול לתת לך אינדיקציה על המצב השיווקי של האתר שלך. כך שתוכל לעקוב אחר הפעילות באתר שלך ולראות אם ישנם אזורים שניתן לייעל אותם לתנועה גבוהה יותר.

רוצים לגלות עוד? הנה 5 טיפים ליצירת סרטון ויראלי לקידום העסק שלכם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

שמירה על ניקיון מקסימלי
עסקים

איך אפשר לשמור על רמה מקסימליות של סדר וניקיון בעבודה

שמירה על סדר וניקיון במקום העבודה הינה קריטית ליעילות ולפרודוקטיביות. סביבת עבודה מסודרת ונקייה מאפשרת לעובדים להתרכז טוב יותר, למצוא פריטים בקלות וליצור אווירה נעימה ומעודדת. במאמר זה נסקור טיפים והמלצות מעשיות לשמירה על רמה מקסימלית של סדר וניקיון בעבודה.

קרא עוד »
עסקים

הקמת מותג איקומרס: מדריך מקיף

תעשיית האיקומרס פורחת, כאשר יותר צרכנים מאי פעם פונים לקניות מקוונות מתוך נוחות, מגוון ותמחור תחרותי. הקמת מותג איקומרס יכולה להיות מיזם רווחי, אבל זה

קרא עוד »
דילוג לתוכן