איך לגרום לאהובים שלנו להיות מופתעים ביום אהבה מתנות ליום אהבה?

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

אם כבר רוכשים מתנה ליום האהבה, השאיפה הטבעית תהיה שבן או בת הזוג יהיו מופתעים. ברגע שהם יהיו מופתעים לטובה, תוכלו לדעת כי אתם עשיתם את המשימה שלכם. אז איך נוכל לגרום לאהובים שלנו להיות מופתעים ביום האהבה? זוהי שאלה שעשויה להעסיק לא מעט נשים וגברים בכל הארץ. יום האהבה כבר נמצא ממש מעבר לפינה, וזוהי ההזדמנות שלכם להכין משהו קצת אחר. מוטב כי תהיו ערוכים לכל תרחיש, כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם עושים בדיוק את מה שמוטל עליכם. הרי אם לא תעשו את מה שמוטל עליכם, זה עלול לפגום בהרגשה של בן או בת הזוג.

אפשר להעניק את המתנה לפני או אחרי

משלוח מתנות לא חייב לעשות ביום האהבה עצמו, אפשר לעשות אותו לפני או אחרי. יש לא מעט גברים ונשים שמצפים לקבל מתנות ביום האהבה, ולכן זה צפוי מידיי. אם תעניקו את המתנה ביום שלפני או ביום שאחרי, זה עשוי להיות הרבה יותר מפתיע. ההפתעה כמובן תהיה הפתעה חיובית, כי בן או בת הזוג לא ציפו לקבל את המתנה ביום הספציפי הזה. תנסו לחשוב מחוץ לקופסה כאשר אתם רוכשים מתנה לפרטנר או לפרטנרית שלכם.

השקיעו מחשבה במתנה יצירתית

כאשר אתם עושים משלוח מתנות, תוודאו כי הוא מכיל בתוכו כל מיני מוצרים מיוחדים. המתנה חייבת להיות מיוחדת וקצת שונה, יש כאלה שיגידו שהיא צריכה להיות יצירתית. בסופו של יום אתם צריכים להראות לבן או לבת הזוג כי חשבתם עליהם. אם תבחרו מתנה מוכנה מראש זה עלול להצטייר שחיפשתם אחר האפשרות הכי פשוטה שיש. כל אחד מבני הזוג ירצה לראות כי הצד השני חשב עליו, ועשה את המקסימום מבחינתו.

המחיר הוא לא הפרמטר המרכזי

ישנם כאלה שמתייחסים למחיר של מתנות לאישה או מתנות לגבר ליום אהבה כעניין המרכזי. המחיר הוא אחד מבין השיקולים השונים שאתם צריכים להתייחס עליהם בעת הבחירה. אך אל תיתנו למחיר להיות הפרמטר המרכזי שינחה אתכם בעת קבלת ההחלטות. תתייחסו אל המחיר בתור עוד פרמטר שאותו תצטרכו לבחון לצד פרמטרים שונים. כך תהיו בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה, ולא בהכרח את הבחירה הזולה.

אל תשכחו להוסיף הקדשה אישית

משלוח מתנות יכול להיות כזה שיש לו הקדשה אישית שאתם חשבתם עליה לגמרי לבד. חובה עליכם להוסיף משהו מעצמכם למתנה, את תשאירו אותה ככה כמו שהיא. משלוח מתנות לאישה ליום האהבה או משלוח מתנות לגבר ליום אהבה חייב להיות כזה שתכניסו אליו משהו אישי. זוהי יכולה להיות תמונה משותפת או איזה ברכה מהלב שלכם. כל מה שאתם חושבים עליו יכול להיות רלוונטי בהקשר הספציפי הזה, רק אל תשכחו לעשות זאת.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן