אפשר להתגרש גם בלי עורך דין?

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

ההחלטה להתגרש הינה החלטה משותפת שנלקחת בכובד ראש והיא לא פשוטה אף פעם לאף אחד מהצדדים. עם זאת, הליך גירושין לא חייב להיות הליך שסובלים בו וניתן לעשות אותו בצורה משותפת, מכובדת והדדית. גורם שתורם להליך להיות פשוט וקל יותר לכל הצדדים הוא עורך דין גירושין מוסמך, שניתן להיעזר בו החל מתחילת התהליך ועד סופו, כדי לוודא שמבצעים הכול בצורה חוקית ורשמית. עולה השאלה, האם אפשר להתגרש גם בלי עורך דין? במאמר נענה על שאלה זו. 

למה צריך עורך דין גירושין?

אנשים רבים שואלים את עצמם האם אפשר לערוך הליך גירושין ללא עורך דין, וכך אולי אפשר לחסוך זמן מבחינת תיאום פגישות עם עורך הדין וכסף משום ששירותיו של עורך דין גירושין לא ניתנים בחינם. מדובר בדרך מחשבה שגויה מן היסוד, ונסביר מיד למה.

יתרונות לעבור גירושין עם עורך דין

אם תחליטו להתגרש ללא עורך דין הדבר בהחלט אפשרי. מבחינת החוק בישראל בשנת 2022 אין שום מניעה להתגרש ללא עורך דין, ואפשר לערוך הסכם גירושין לבד, כל עוד בהסכם הגירושין יוסדרו נושאי המזונות, הממון, ונושאים נוספים. הבעיה שעולה כאן היא שמדובר בנושאים חשובים וכבדי משקל כך שאם לא עושים את ההליך הזה כמו שצריך עלולים להפסיד המון כסף בדיעבד. על כן, כשלוקחים עורך דין גירושין חוסכים כסף בסופו של דבר וחוסכים גם זמן משום שעורך דין מקצועי יסייע לכם לעבור את הליך הגירושין בצורה הכי מקצועית שיש. באתר lawlink תמצאו מידע נוסף לגבי עורך דין גירושין מומלץ.

מחפשים מידע על עורך דין גירושין? תמצאו באתר lawlink

באתר lawlink מפורט כל מה שצריך לדעת לגבי עורך דין גירושין מומלץ והליך הגירושין בכללותו. אל תעברו הליך זה לבד, פנו עוד היום לאתר lawlink כדי לעבור את התהליך על הצד הטוב ביותר.

לסיכום

לא כדאי לעבור הליך גירושין ללא עורך דין למרות שהדבר אפשרי. באתר lawlink תמצאו את כלל המידע לגבי עורך דין גירושין מומלץ והליך הגירושין בכללותו.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן