גופי התאורה הטרנדים של 2022

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

עולם התאורה לא מפסיק לחדש ולהאיר לנו באור חדש את הבית וסביבת המגורים. שנת 2022 החלה וזה הזמן לחשוף לכם את הטרנדים הכי שווים בתאורה לבית כולל עיצובים מגניבים של גופי התאורה השונים. 

מתכת ושיש – אותנו זה כבר מרגש

משחק ושילוב החומרים קורה בעיקר ביצירות אומנות של זירת התאורה בעיקר בשנים האחרונות. כנראה שנמשיך לראות חיבורים מעניינים של שיש ומתכת בתוצרים שהם לא רק אלגנטיים למות, אלא מגיעים בתצורות ממנורת קיר ועל למנורות ריצפה. המתכת משמשת כחומר אלגנטי, מנימליסטי והשיש הוא מה שמביא את הטקסטורה. שיש שחור הולך לככב המון עם מתכת כשברוב הפעמים השיש יהווה את הבסיס והמתכת את הקונסטרוקציה. 

אוהבים כוכבים? גם אנחנו!

בין כל גופי התאורה שיש לעולם התאורה להציע, אנחנו נראה זרם עיצובי חזק ששואב את ההשראה שלו בעיקר מעולם הגלקסיה והכוכבים: שרשרת כוכבים, כדורי קריסטל, גופים נוצצים, אלמנטים ייחודיים של אור וצורות של גרמי שמיים ואפקטים.
אנחנו באמת מתים על זה! 

הטבע נכנס אליכם הביתה

המגמה של חיבור לטבע והתקרבות אליו זוכה לשלל פרשנויות עיצוביות גם בעולם התאורה. גופי תאורה עשויים: עץ, מבמבוק, יוטה, חבלים, אבן טבעית, חרוזי עץ וחומרים ממוחזרים, כל זה בצבעי חום אדמה, כחול אוקיינוס, ירוק, חול, זרדים.
בנוסף נראה טקסטורות ששואפות לחקות אלמנטים וחיות מהטבע. 

ארט דקו, עדיין לא סיימנו איתך

אם אתם אוהבים את סגנון הוינטאג' אתם בטח יודעים על מה אנחנו מדברים, אבל לכל מי שלא:
גופי תאורה תמיד מנסים להתכתב ולייצר קאמבקים עם העבר. מנורות ארט דקו עשויות אלמנטים מפליז, זכוכית חלבית, מתכנות, פמוטי ברונזה וכו'. 

סודות כמוסים מתעשיית הטלוויזיה

השיק של התעשייה מציע לנו גופי תאורה ששואבים השראה מהאנגרים ענקיים. גוונים מטאלים, מתכת ושחור. צילינדר שקוף, תליונים גאומטרים וכו'. אנחנו אימצנו!

גופי תאורה עם אמירה

האמת היא, לא משנה איזה גוף תאורה תבחרו אתם תייצרו אמירה ותבחרו עיצוב. אם כך, חשוב לדעת מה העיצוב ומה הג'אנר שבחרנו. אנחנו מתים על טרנדים מעולם התאורה, לדעתנו אפשר לייצר טוויסטים מגניבים בחלל רק באמצעות התאורה הנכונה. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן