גם נוח וגם אופנתי: הסנדלים הם ממזמן פריט אופנה ונוחות יומיומי שלא שייכים רק לקיבוץ

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

סנדלים נתפסו בעבר כפריט לבוש נוח, אבל לא אופנתי בכלל. היום מבינים כולם שסנדלים הם פריט אופנה לכל דבר, ואכן הם מיוצרים בדוגמאות רבות ומעניינות, בה כל אחד יכול למצוא לעצמו את הסנדל המושלם. 

סנדלים מימי התנ"ך

הסנדלים הם פריט ההנעלה הקדום ביותר ככל הנראה, אבל הוא כאן כדי להישאר. הסנדלים הפכו לסמל קיבוצניקי, מאחר והם נעלי נוחות, ולכן מתאימים לכאלו שמרבים לטייל בחוץ כפי שמצטייר עם הסטריאוטיפ הקיבוצי. אם בעבר הסנדל היה פשוט ומורכב מסוליה ממנה יוצאות שתי רצועות המחזיקות את הרגל, היום ניתן למצוא סוגים שונים של סנדלים, אפילו כאלה שאינם דומים לסנדלים הקדומים. 

סנדלי נוחות

סנדלי הנוחות הם הסנדלים בסגנון הישן: סוליה ושתי רצועות, ועל אף שהם מיוצרים בדגמים ודוגמאות שונות הם מספקים בעיקר נוחות. הפיכתן של נעלי נוחות לנעליים אופנתיות היא כמעט הכרחית לאנשים שהולכים הרבה, ורוצים להתלבש אופנתי. 

סנדלים אופנתיות 

ניתן למצוא כיום מגוון רחב של סגנונות בקטגוריית הסנדלים, כאלו עם רצועה אחת קדמית ורצועה שנכרכת סביב הרגל, כאלו עם שתי רצועות המשתלבות ומפרידות בין הבוהן לשאר אצבעות הרגליים, סנדלים המשלבים עקב גבוה, סנדלים פתוחים לגמרי עם רצועות דקיקות, וסנדלים עם רצועות עבות. לכולם מטרה אחת ברורה: להפוך להיות פריט אופנה שיקפיץ לכם את התלבושת.

סנדלים אופנתיות גם לגברים

היום גם גברים יכולים למצוא סנדלים אופנתיים, ולא ללכת עם נעלי הליכה או סניקרס כל השנה מחוסר ברירה. היום גם אצל גברים נעליים הפכו לפריט אופנה לכל דבר, גם בחורף יש להם מגוון מגפיים גבריים. 

סנדלים סגורות

ישנם כאלה שמעדיפים ללכת עם נעל סגורה, כמו נעל סניקרס. גם אלו שפחות מתחברים לנעליים סגורות ישמחו לגלות שיש היצע של סנדלים שהם ממש כמו נעל סגורה, רק שיש להם פתחים בצדדים או מאחור, כך שאצבעות הרגליים מכוסות, הרגל תפוסה היטב, אבל הנעל מאווררת, וכמובן אופנתית לחלוטין. 

שגרת הטיפוח כשהולכים עם סנדלים

מאחר וכפות הרגליים חשופות בעת נעילת הסנדלים, מומלץ להקפיד על שגרת טיפוח יום יומית כדי לשמור על הנראות של כף הרגל. הקפידו למרוח קרם על כפות הרגליים, כיוון שהן מתייבשות ונסדקות בקיץ, ובמידת הצורך בצעו טיפול קוסמטי להורדת העור היבש. כך תמשיכו להיראות נהדר גם בסנדלים פתוחים.

לסיכום

אם בעבר הקיבוצניקים היו הולכים עם סנדלים, מאחר וזו הנעל הפשוטה והנוחה ביותר, היום גם השאר מבינים כי הנוחות והאוורר שיש בסנדלים הופך אותן לנעליים מושלמות. היום מיוצרים סנדלים הדומים בעיצובים לסנדלים של פעם, אבל גם בסגנונות חדשים. גם הסנדלים של פעם וגם הסנדלים החדשים של היום הפכו להיות פריט אופנה שמתאים עם כל לבוש קיצי.

 לא רק סיקרנו את סוגי הסנדלים עבורכם אלא גם בדקנו ומצאנו את המקום הכי שווה לקנות בו את הזוג הבא שלכם! עמנואל היא בוטיק מעצבים שמוכרים ביגוד והנעלה באיכות יוצאת מן הכלל ובסטייל שאתם רק יכולים לחלום עליו.
הסנדלים של עמנואל הם הטובים והסטייליסטים ביותר בשוק!

אהבתם את הכתבה? >> amazing.org.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

תיק נשים
אופנה

התיק המושלם בשבילך – מדריך קנייה לתיקי נשים

תיק הוא אחד מפריטי האופנה היקרים והאהובים על נשים. התיק משקף את סגנונך האישי, משלים כל מראה ויכול להעיד על אישיותך. עיצוב תיקי נשים עבר בשנים האחרונות הרבה מאוד מגמות וחידושים שאנחנו עדים להם היום. במאמר זה נסקור את הסגנונות והחומרים הפופולריים ביותר כיום בעיצוב תיקי נשים, עם דוגמאות והמלצות שיעזרו לך לבחור את התיק המושלם עבורך.

קרא עוד »
נשירת שיער
אופנה

פתרונות לנשירת שיער 

נשירת שיער היא תופעה שכיחה למדי המשפיעה על אנשים רבים ברחבי העולם. מחקרים מצאו שנשירת שיער יכולה לשנות לא רק את מראהו הפיזי של האדם,

קרא עוד »
דילוג לתוכן