האם אפשר לשלב בין טכנולוגיה לדיאטה פשוטה? לפי אימון כושר בשיטת EMS אז כן.. אז נתנו להם צ'אנס והלכנו לבדוק

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

אימון EMS הוא סוג של אימון המשתמש במכשיר לביש המתחבר לגוף, וממריץ את השרירים שלך באמצעות אלקטרודות זעירות שמאיצות את האימון ומשפרות את תוצאות חיטוב הגוף. זוהי דרך טובה לשפר את הכושר הכללי, לחזק את הגוף ולחזק את השרירים בפחות זמן מאשר פעילות גופנית רגילה.

כיצד פועל אימון EMS?

האימון מתבצע לרוב באמצעות מכשיר לביש כמו חגורה. המכשיר שולח פולסים חשמליים זעירים לשרירים כדי למקד את כל ארבעת קבוצות השרירים לאימון יעיל.

פעילות גופנית סדירה מגרה רק שרירים מסוימים, כלומר שלעולם לא תפיק הרבה מהאימונים כפי שאתה רוצה. מכשירי EMS מאפשרים לך להשיג תוצאות מואצות גם בעומס קל, מכיוון שהם פועלים על מספר סוגי שרירים. 

אתה יכול להוריד זמן משגרת הכושר הרגילה שלך באמצעות מכשיר EMS, מכיוון שהטכנולוגיה מפעילה את השרירים ביעילות רבה יותר כדי להאיץ את התוצאות הרצויות. מכיוון שמכשיר ה- EMS מעלה את רמת האימונים, יהיה עליך להתאמן רק עד 20 דקות ביום.

אילו תוצאות אני יכול לצפות לראות?

מכשיר EMS מעודד את הגוף להיכנס למצב חילוף חומרים גבוה, ועוזר לך לחטב את גופך, אפילו אזורים עיקשים סביב המותניים והירכיים. כשהמכשיר מפעיל את השרירים שלך, תבחין גם בשיפור כוח השריר והסיבולת.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

Young businesspeople using digital devices with facebook logo icons on screens
טכנולוגיה

איך לזהות עמוד פייסבוק פעיל

פייסבוק, היא הרשת החברתיות הראשונה, הגדולה ביותר, והמשמעותית ביותר בעולם. מעבר להיותה ענקית הרשתות החברתיות בעולם, פייסבוק הלכה ורכשה רשתות חברתיות אחרות לאורך השנים –

קרא עוד »
דילוג לתוכן