האפיק המפתיע שדרכו תוכלו להצטייר כמותג ענק: בוט לוואטסאפ הוא הרבה מעבר לצא'ט אוטומטי

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

בוט לווטסאפ – איזה פעולות הוא יכול לבצע?


בוט לווטסאפ יכול לבצע מגוון של פעולות עבור ניהול הלקוחות, פעולות שלוקחות חלק פעיל גם בניהול רחב יותר של העסק ולא רק מענה מקצועי ללקוחות בצ'אט הווטסאפ. לדוגמא, דרך בוט הווטסאפ יכול העסק לנהל גם יומן של פגישות, ולתת לבוט הווטסאפ לבטל או לקבוע פגישות ללקוחות. מעבר לכלך, יכול בוט הווטסאפ לשלוח באופן אוטומטי ועצמאי הודעות שיווק בווטסאפ מאקסל, ולשפר את קשרי הלקוח והעסק באופן משמעותי בעזרת התוכן והמסרים הנקבעים בעסק.

איך בוט לווטסאפ תורם לעסק?


מוניטין


כיום לכל מותג ענק וחברה קטנה, יהיה בוט לעסק, שעונה ללקוחות בווטסאפ, מייעל את העבודה והשירות ומעניק גם מוניטין עסקי מרשים בהתאם לזאת.

שירות לקוחות אפקטיבי


כדי לענות ללקוחות במהירות, בדיוק לפי המסרים שאתם רוצים להעביר, לשמר, לשווק ולהתנהל עם הלקוחות באופן היעיל והאפקטיבי – תכנון של בוט לווטסאפ בהתאם לאלה, יהיה מדויק ומושלם עבור העסק.

חיסכון כלכלי והקלה על עומס העובדים


יתרון מדהים ונוסף הוא שבוט לווטסאפ יכול בעצם לחסוך עבורכם בכסף ובעובדים, שכן כעת הוא תופס אחריות על כלל המענה בווטסאפ והצורך בעובדים פרונטליים למטרה זו מופחת וכך נחסך לא מעט כסף – ומעבר לכך העובדים הקיימים, יוכלו להתעסק באספקטים אחרים בעבודה ויוקל בה העומס.

בוט לוואטספ
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

שמירה על ניקיון מקסימלי
עסקים

איך אפשר לשמור על רמה מקסימליות של סדר וניקיון בעבודה

שמירה על סדר וניקיון במקום העבודה הינה קריטית ליעילות ולפרודוקטיביות. סביבת עבודה מסודרת ונקייה מאפשרת לעובדים להתרכז טוב יותר, למצוא פריטים בקלות וליצור אווירה נעימה ומעודדת. במאמר זה נסקור טיפים והמלצות מעשיות לשמירה על רמה מקסימלית של סדר וניקיון בעבודה.

קרא עוד »
עסקים

הקמת מותג איקומרס: מדריך מקיף

תעשיית האיקומרס פורחת, כאשר יותר צרכנים מאי פעם פונים לקניות מקוונות מתוך נוחות, מגוון ותמחור תחרותי. הקמת מותג איקומרס יכולה להיות מיזם רווחי, אבל זה

קרא עוד »
דילוג לתוכן