הכירו את המסלולים המומליצים ביותר לנווט הדיגיטלית

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

מה זה להיות נווד דיגיטלי?

זהו ביטוי שעולה לכותרות כבר די הרבה זמן. אורח החיים של הנוודים הדיגיטליים אינו חדש, אך מעולם לא היה פופולרי יותר מאשר כיום. עם הגישה לטכנולוגיה ושפע המידע, אורח החיים של הנוודים הדיגיטליים קל יותר לחיות מאי פעם.

נוודים דיגיטליים הם אנשים הנמצאים כל הזמן בתנועה ועובדים באינטרנט תוך כדי נסיעה. לעתים קרובות ניתן למצוא אותם עובדים מרחוק בבתי קפה או בחללי עבודה.

נווד דיגיטלי טיפוסי עשוי לבלות חודשים במגורים במיקום אחד תוך נסיעה במקומות אחרים לפעמים. הם עשויים לעבוד בחברות שונות ברחבי העולם, אך הם נדרשים לעבוד רק בשעות מסוימות מדי יום. אין שעות קבועות – הם יכולים לעבוד מתי שהם רוצים!

עבודה בתור נווד דיגיטלי

מנוודים דיגיטליים עוסקים בעבודת אינטרנט שהשתנתה באופן מהותי בשנים האחרונות. מספר רב של אנשים ברחבי העולם בוחרים לעבוד מרחוק ולנסוע בתדירות גבוהה.

הרוב המכריע של העבודה מרחוק נעשית על ידי פרילאנסרים ונוודים דיגיטליים שיכולים לעבור ממקום למקום ולקחת על עצמם מגוון רחב של פרויקטים. הנושאים עליהם הם כותבים בדרך כלל נעים בין מאמרים בנושא טיולים, טכנולוגיה ועוד.

כך שוק העצמאים צומח בשנים האחרונות כאשר פרילנסרים מהווים כ -44% מכוח העבודה בעולם עד 2020.

העבודות של הנוודים בהכרח תהיה מהמחשב בכדי שיוכלו לעשות אותה מכל מקום בעולם, מעבר למקצועות כמו מעצבים גרפיים, מתכנתים, ברוקרים בבורסה ודומיהם – ישנם המון נוודים המנהלים בלוג תכנים מסביב לעולם ומתפרנסים מהקהילה שהם פיתחו.

מה לקחת בחשבון כשניגשים לתכנן טיול נוודות דיגיטלית

כאשר ניגשים לתכנן את המסלול לנדידה שלכם עם הסתמכות על העובדה שתצטרכו לעבוד תוך כדי ישנם מספר פקטורים שיש לקחת בחשבון:

  1. לבחור מקומות עם תשתית אינטרנט טובה
  2. להתחשב בעלות המחייה באותו המקום
  3. לקחת בחשבון מזג האוויר ביעד שלכם
  4. לבחור יעד שמעניין אתכם להיות בו

כל אלו דברים שצריך לחשוב עליהם לפני שמתכננים לצאת להרפתקה של נוודות דיגיטלית.

המסלולים המומלצים לנווד דיגיטלי

היתרון הגדול של להיות נווד דיגיטלי היא העובדה שלא צריך להיות במקום אחד כדי לעבור אלא אפשר לעשות זאת מכל מקום – ומכאן שאין באמת מסלול מומלץ כי.. כל אחד יכול לטייל לאן שהוא רוצה.

מה שכן נוכל לספר לכם על היתרונות והחסורונות של יבשות לאורח חיים שכזה:

  1. אסיה – המחייה זולה מאוד, התרבויות מגוונת והאוכל יוצא מן הכלל! החיסרון היחיד הוא שבמדינות מסוימות ובטח שבאיזורים הנידחים, חיבור האינטרנט לא טוב אם בכלל קיים.
  2. אוסטרליה – מקום נפלא לנהל בו אורח חיים של נוודות דיגיטלית – המחייה אינה זולה כמו מדינות באסיה אבל רמת החיים, התשתיות הנדרשות והמקומות לבקר בהם הופכים את אוסטרליה ליבשת נחשבת בקרב מטיילים רבים ונוודים דיגיטליים.
  3. דרום ומרכז אמריקה – אומנם המחייה אינה זולה כמו באסיה אבל הנופים המרהיבים, התשתיות היחסית טובות (ביחס לאסיה, לא למדינות מערביות) והתרבויות האקזוטיות הופכות את דרום ומרכז אמריקה ליעד פופולארי מאוד בקרב הנוודים הדיגיטליים
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן