הכירי את המוצרים של מור ממן קוסמטיקס 

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

האהבה ליופי, אסתטיקה וטיפוח עומדים בלב המותג הייחודי "מור ממן קוסמטיקס". ההכרות עם השוק המקומי ומעקב אחר הטרנדים החמים ביותר בעולם הטיפוח בכל רגע נתון, מייצרים עבורך את ערכת הטיפוח הקוסמטית המקיפה והטובה ביותר שתתאים לשגרה שלך. אלו מספר מוצרים מובילים בהן משתמשות נשים בכל מקום כדי להראות ולהרגיש טוב יותר עם עצמן, במינימום מאמץ. 

"בוסטר דה ליברה" – נפח ולחות לשפתיים 

אפקט הניפוח והזרמת הדם לשפתיים עומד בלב ליבו של המוצר האהוב הזה. המגע הנעים על השפתיים נוצר בזכות חמאת שיאה וויטמינים ושמנים טבעיים שמעניקים לחות וברק לאורך זמן. אם קמת בבוקר והתחשק לך להעניק לשפתיים שלך את הטוב ביותר למראה זוהר ומטופח במריחת שפתון אחת –  זה המוצר בשבילך.

מייק אפ ויסאג' דה פופאי

עם שילוב מנצח של מרקם קליל וחומצה היאלורונית, מראה עור הפנים שלך זוכה פעמיים. מייק אפ ויסאג' דה פופאי של מור ממן מתאים לכל סוגי העור ומתאים למנעד רחב של גוונים. כל מה שאת צריכה הוא לבחור את המתאים לך ביותר וליהנות ממראה עור חלק ונקי מקמטוטים עם גוון אחיד ובגימור מאט עדין.

עיפרון עיניים Bois du regard

למראה עיניים מרהיב ומכשף, עיפרון עיניים קרמי וקל למריחה בגוון שוקולד עמוק הוא זה שיאפשר לך למצות את המיטב מאיפור העיניים שלך. ניתן להשתמש בו כתוחם קו ריסים או איילינר ותהיי בטוחה שהוא יחזיק מעמד איתך לאורך שעות ללא צורך בחידוש. 

קיט שפתוני בייבי

הקיט המושלם שיתאים לכל אווירה וסגנון שתרצי ללבוש במהלך היום או הערב. במרקם קליל, גוונים עדינים ובגימור מאט, תקבלי שלושה שפתונים איכותיים ועמידים להשלמת הלוק. 

תיק איפור יוקרתי מבית המותג מור ממן

סדר וארגון הם חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח. לכן, לפעמים כל מה שאת צריכה כדי להרגיש מאורגנת ומתוקתקת הוא תיק איפור שיאגד את כלל המוצרים בהם את משתמשת ולוקחת איתך לדרך. בזכות עמידותו למים, את יכולה להיות בטוחה שכל מוצרי האיפור והקוסמטיקה שלך מוגנים בכל רגע, במקום אחד.  

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

תיק נשים
אופנה

התיק המושלם בשבילך – מדריך קנייה לתיקי נשים

תיק הוא אחד מפריטי האופנה היקרים והאהובים על נשים. התיק משקף את סגנונך האישי, משלים כל מראה ויכול להעיד על אישיותך. עיצוב תיקי נשים עבר בשנים האחרונות הרבה מאוד מגמות וחידושים שאנחנו עדים להם היום. במאמר זה נסקור את הסגנונות והחומרים הפופולריים ביותר כיום בעיצוב תיקי נשים, עם דוגמאות והמלצות שיעזרו לך לבחור את התיק המושלם עבורך.

קרא עוד »
נשירת שיער
אופנה

פתרונות לנשירת שיער 

נשירת שיער היא תופעה שכיחה למדי המשפיעה על אנשים רבים ברחבי העולם. מחקרים מצאו שנשירת שיער יכולה לשנות לא רק את מראהו הפיזי של האדם,

קרא עוד »
דילוג לתוכן