הצצה: איך זה לחיות את החיים בתור משפיען\משפיענית

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

מה זה להיות משפיען\משפיענית?

משפיענים הם אלה שיש להם את הכוח לשנות את התנהגות בני גילם על ידי השפעה עליהם באמצעות התוכן שלהם. הם יכולים לגרום לדברים לקרות כמו קבלת עוקבים, לייקים, שיתופים ותגובות על הפוסטים שלהם. אז מה הופך אותם לכל כך חשובים?

ככל שמשפיענים צוברים יותר עוקבים, הם יכולים להפוך לסלבריטאים ברשת או לאישים פופולריים באינטרנט. הרווחים שלהם עשויים להשתנות – חלקם עשויים אפילו להרוויח מיליוני דולרים, אבל הכל תלוי במידת ההשפעה שיש להם על משתמשי המדיה החברתית ועד כמה לתוכן הפרסום מפה לאוזן שהם יוצרים יש השפעה על חייהם של אנשים.

למה כדאי לעקוב אחרי משפיענים?

מעקב אחרי משפיעניות ברשתות חברתיות יכול להיות מעולה בשבילך! מהסיבה שהן תמיד מעודכנות במוצרים החדשים, בטרנדים החמים ובכל מה שפופולארי כרגע – ככה תוכלי תמיד להיות מעודכנת. המשפיענות לרוב גם מעלות ביקורות של מוצרים ואף מנסות אותם בעצמן ככה שתוכלי לראות את האיפור הבא שלך באופן פיזי על מישהי אחרת ולהחליט אם את רוצה אותו או לא.

הכי חם היום – משפיענות אכן תמיד מעודכנות במה שקורה, אם תעקבי אחריהן תוכלי גם את להיות מעורבת בטרנדים של היום ולא להישאר מאחור. כאשר הן מכתיבות או מנתבות טרנדים הן לרוב גם ימליצו על המוצרים שיעזרו לך להיות בעניינים. נניח אם הטרנד הוא עגילים חדשים בשפה אז הן ימליצו על איפה כדאי לעשות ומאיפה לקנות את העגיל לשפה שכל הבנות רוצות ולא יודעות מאיפה.

ריאיון עם נועה מולדובר, בת 19 – משפיענית ברשת חברתית

כשנפגשנו עם נועה בפעם הראשונה ישר התאהבנו! האישיות המקסימה שלה עם הפנים היפות פשוט גרמו לנו להתרכך ולהתאהב. שאלנו את נועה את השאלות שכולם רוצים לדעת על חיי המשפיענים: “נועה, קודם כל את מהממת! איך העלייה שלך ברשתות החברתיות השפיעו על החיים שלך?” בתגובה נועה ענתה “אני לא מרגישה שינוי קיצוני בחיים שלי, אני עדיין מבלה עם אותם החברים ועם המשפחה – פשוט היום אני דואגת לתעד את היום יום שלי, להעלות סרטונים שלי וביקורות. אני חושבת שזה חשוב שנשים כמוני יעשו את זה, ככה אנחנו מלמדות ועוזרות אחת לשנייה והכי חשוב – מחזקות אחת את השנייה!”.

“נועה, הרבה מהעוקבות שלנו שאלו – אם הביקורות שלך אמיתיות או שבגלל שאת מקבלת כסף ומוצרים אז נותת ביקורת חיובית על המוצרים?” והתשובה של נועה הייתה “ברור שכל הביקורות שלי אמיתיות! אני מעולם לא נתתי לעובדה שאני מקבלת כסף או מוצרים בחינם להשפיע על הדעה הכן שלי! באמת הכסף שאני מקבלת זה כדי להגיד אותה ולא את מה שרוצים שאגיד – ככה אני עובדת וככה גם החברות המשפיענות האחרות שלי עובדות. אתם ואתן יכולים לסמוך עליי שאני תמיד אומרת את האמת ללא קשר לכסף, הטבות או טובות אחרות".

אהבתם את הכתבה?>> katcho.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

נשירת שיער
אופנה

פתרונות לנשירת שיער 

נשירת שיער היא תופעה שכיחה למדי המשפיעה על אנשים רבים ברחבי העולם. מחקרים מצאו שנשירת שיער יכולה לשנות לא רק את מראהו הפיזי של האדם,

קרא עוד »
דילוג לתוכן