חופשה מושלמת באילת – כל האטרקציות והבילויים

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי


בגלל שהסיכוי לגשם בעיר הדרומית אילת הוא מאוד נמוך, וגם בעונת החורף לא ממש קר, כמעט כל האתרים וכל האטרקציות הרגילות של אילת גם מתאימות לעונת החורף. נכון, כל האטרקציות של הספורט הימי כמו כל הבננות, הסאפ, מצנחי הגלישה כמובן, שנורקילנג או ביקור נחמד בתוך ריף הדולפינים, הן פחות מתאימות והן יכולות להיות טיפה קרות, אבל כל שאר האטרקציות האחרות בהחלט מתאימות. לגבי כל מי שנעול על הספורט הימי, או כל מי שמעוניין בכל זאת באיזה פעילות גופנית אשר תתאים גם לעונת החורף, אפשר לשקול חתירה בסאפ. סביר מאוד להניח שאתם תצאו טיפה רטובים, אבל החתירה וכל הפעילות הגופנית הזאת כמובן תחמם אתכם, ומארגני הספורט הימי כמובן גם מציעים פעילות שכזאת גם בחורף.

חוויות נהדרות

לכל מי שבאמת מעוניין ליהנות מכל הייחודיות הזאת של ים סוף ומכל האלמוגים בחורף, ולא רוצה כל כף לטבול בתוך המים עם שנורקל או לצלול, יכול בהחלט לראות את כל הדברים הכי יפים בעולם מבלי להירטב בכלל, בתוך המצפה התת ימי כמובן. בקומה התחתונה של המצפה אתם תוכלו לראות בעצם אקווריום טבעי, שכן מתוכו אתם רואים את כל חיי הים. ממנו אתם תוכלו לראות את כל הדגים ואת כל יצורי הים מבלי להיכנס בכלל לתוך המים. החורף למעשה מעניק לכם יתרון ענק לביקור, הקומה הזאת בדרך כלל מאוד עמוסה וצפופה בקיץ, אבל בחורף אתם תוכלו ליהנות מחוויה נהדרת בלי הצורך הזה של להידחק בין הקהל, כי בעונת החורף יש בו פחות מבקרים. כדאי וחשוב מאוד לתאם את השעה של ההגעה שלכם יחד עם השעות ההאכלה בתוך האקווריומים השונים.

טיול טרקטורונים

הסירו דאגה מליבכם, אנחנו לא מדברים כאן על טיול שהוא אקסטרים, אלא רק על טיול טרקטורונים אשר מיועד לכל המשפחה יחד. אתם תוכלו לבחור לעבור את הטיול הזה יחד עם מדריך אשר יסיע אתכם ממקום אל מקום אחר, או אם יש לאחד ההורים במקרה רישיון נהיגה, אתם תוכלו להנות מהנסיעה הזאת לגמרי בעצמכם. הטיול נערך לאורך מסלול מסוים, שבו היעד הראשון הוא בעצם עמק שלמה ועד מכה במעלה ההרים של אילת. אתם תהנו מנוף פשוט עוצר נשימה, פסגות מאוד גבוהות ונוף אל ארבע מדינות שהן, ישראל, מצרים, ערב הסעודית וכמובן ירדן. הג'יפ הזה יחזיר אתכם עד אילת בשעות של אחר הצהריים המוקדמות.

שייט באונייה בעלת רצפה מזכוכית

לא חייבים בכלל להירטב בשביל להנות מהים האדום. אתם תוכלו ליהנות מהפלגה באורך של שעתיים בתוך אוניה אשר דרכה אתם רואים הכל. באוניה הזאת יש כמה אזורים פתוחים וגם כמה אזורים מוצלים, ובזמן של השיט ניתן להתבונן בנוף. השיט הוא מתחיל מאילת עד לטאבה ובחזרה. בדרך אתם תוכלו לפגוש בכמה סוגים שונים של דגים, שוניות של אלמוגים, דגי מנטה, לפעמים גם כמה נחשים ועוד. החוויה הזאת מודרכת באמצעות איש מקצוע, זאת אטרקציה מושלמת בשביל משפחות בעלי ילדים קטנים.

לסיכום

אילת היא אחת מן הערים הכי מסקרנות שיש, ותמיד יש עוד הרבה מה לעשות שם. מלבד כל האטרקציות אשר יש בתוך הטיילת אשר שוכנת למרגלות כל המלונות באילת, יש עוד המון מה לחפש בעיר. העיר הזאת מתאימה גם לבני נוער וגם מבוגרים וכמו כן גם כמובן אל משפחות. מלונות באילת נחשבים למאוד נוחים מבחינת המחיר, ואין שום צורך לקרוע את הכיס בשביל ליהנות מחוויה וגיבוש נהדר ומשפחתי. מלבד כל מה שעכשיו ציינו, אתם תוכלו למצוא עוד ועוד המון אטרקציות בתוך העיר הקסומה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן