חשבנו שכבר ראינו הכל עד שזה בא: תכשיטים המתבססים על ציור כלשהו כבר ראיתם?

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

אם חשבתם שכלום עוד לא יפתיע אתכם, חכו עד שתראו את זה: תכשיטים מקוריים על בסיס ציור או תמונה שאתם מביאים אתכם, והופכים את התכשיט לייחודי וסנטימנטלי. אז למי אתם מכינים תכשיט שכזה? לאדם קרוב או שאולי לעצמכם?

מתנות קטנות 

אחד הקשיים בקניית מתנה, הוא הצורך לחשוב מה ישמח לקבל הצד השני, והאם זה ישמש אותו? אם אתם רוצים להפתיע אדם קרוב אליכם, בגלל שיש לו יום הולדת, או סתם כי בא לכם להראות לו שהוא חשוב לכם, מצאנו בשבילכם את המתנה המושלמת: תכשיט, אבל לא סתם תכשיט.

תכשיטים בעיצוב אישי

מספר המקומות שמוכרים תכשיטים הוא גדול מלספר, ומרבית התכשיטים המוצעים שם הם בעיצובים שחוזרים על עצמם, כך שמי שמעוניין לתת מתנה מקורית, או לקנות לעצמו תכשיט ייחודי, עלול להתאכזב. אחת האפשרויות העומדות בפניכם במקרה שכזה הוא קניית תכשיטים בעיצוב אישי. 

  • עיצוב אישי ליולדת – תוכלו לרכוש לאמא טרייה תכשיט עם שם התינוק הטרי. ניתן למצוא צמידים, טבעות ושרשראות בקונספט שכזה.
  • עיצוב אישי מרגש – תכשיטים עם חריטה של משפט שנוגע לליבכם, אימרה שאתם רוצים להזכיר לעצמכם ושתמיד יהיה איתכם. 
  • תכשיטים מחלב אם – טרנד נפוץ הוא ליצור תליונים מחלב אם ליולדת טרייה, כך היא משמרת את הזיכרון ומקבלת תכשיט שיהיה קרוב לליבה. 
  • תכשיטי מעצבת – תוכלו למצוא מעצבות תכשיטים, המייצרות תכשיטים בעיצוב מקורי שלהן בכמות מוגבלת. תוכלו למצוא שם עגילים, טבעות ועוד. 
  • קניית תכשיטים עתיקים – תוכלו למצוא תכשיטים ישנים בשווקים ברחבי הארץ אבל גם בגלריות המתמחות במכירה של תכשיטי ווינטאג' יד שנייה, כמו מחרוזות פנינה מקורית, שעון כיס, תכשיטים אופנתיים של שנים עברו ועוד. 

תכשיטים המתבססים על ציור 

לצד כל הדברים המקוריות למציאת תכשיטים קצת שונים, תכשיטים המתבססים על ציור היא אחת האפשרויות הכי מקוריות שתוכלו להעניק לכם או לאחרים. למעשה, על סמך ציור או תמונה משפחתית מרגשת, תקבלו תליון ייחודי, אותו תוכלו לשמור קרוב לליבכם מבלי לחשוש שהוא ידהה עם הזמן. הורים רבים למשל, בוחרים להפוך לתכשיט את אחד הציורים שהילד שלהם צייר להם. אם אתם רוצים להפתיע את הסבתא של המשפחה, תוכלו לבחור בתמונה שלה עם הנכד. הקונספט הייחודי הזה מגיע בעיקר על גבי שרשראות, אך גם כמחזיק מפתחות וסימניות. 

לסיכום

תכשיט הוא אחת המתנות שהכי כיף להעניק, לאחרים ולעצמנו. וכשמדובר בתכשיט מקורי, אפילו יותר. ניתן למצוא היום תכשיטים ייחודים בחנויות מעצבי תכשיטים, תכשיטי חריטה אישית, תכשיטים מחלב אם ועוד, אך התכשיט הכי מקורי שאנחנו נתקלנו בו הוא תכשיט שמיוצר על פי תמונה או ציור אישיים, כאלה שחשובים לכם או נוגעים בך בנקודה מסוימת, כך שהתכשיט החדש מקבל משמעות גדולה ומשמח אתכם, או את מי שהחלטתם להעניק לו את זה.

אז איפה אפשר לקנות תכשיט כזה מיוחד?
היום האפשרויות מצומצמות מאוד ואפשר להגיד שכדי להשיג תכשיט כזה באיכות גבוהה באמת יש רק מקום אחד – מגנוליה.
קולקציית תמונה הופכת לתכשיט של מגנוליה מציעה לכן ולכם לבחור את סוג התכשיט ואת העיצוב שלו ברמות גימור שונות, אנחנו חייבים להגיד שרק שראינו דוגמה בעיניים הבנו את ההבדל – אולי במקומות אחרים מציעים את אותם שירותים אבל במגנוליה תהליך הפיכת התמונה לתכשיט הוא שונה ולכן התוצאה הסופית מרגישה עדינה, ממשית ומחמיאה!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

תיק נשים
אופנה

התיק המושלם בשבילך – מדריך קנייה לתיקי נשים

תיק הוא אחד מפריטי האופנה היקרים והאהובים על נשים. התיק משקף את סגנונך האישי, משלים כל מראה ויכול להעיד על אישיותך. עיצוב תיקי נשים עבר בשנים האחרונות הרבה מאוד מגמות וחידושים שאנחנו עדים להם היום. במאמר זה נסקור את הסגנונות והחומרים הפופולריים ביותר כיום בעיצוב תיקי נשים, עם דוגמאות והמלצות שיעזרו לך לבחור את התיק המושלם עבורך.

קרא עוד »
נשירת שיער
אופנה

פתרונות לנשירת שיער 

נשירת שיער היא תופעה שכיחה למדי המשפיעה על אנשים רבים ברחבי העולם. מחקרים מצאו שנשירת שיער יכולה לשנות לא רק את מראהו הפיזי של האדם,

קרא עוד »
דילוג לתוכן