לאבזר את המטבח לחורף: כלי הגשה ואפייה שאתם חייבים

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

החלטתם לשפץ, לחדש או לרענן את המטבח שלכם לקראת החורף? מדובר במשימה לא פשוטה שהיא לא מה בכך, המורכבת מאלמנטים, פתרונות אחסון, מוצרי חשמל ואביזרים משלימים, תוך שמירה על קו עיצובי ברור ומוגדר, שילוב תאורה ועוד. הכל בטוב טעם, בהתאם לרצונכם, טעמכם והתקציב שהגדרתם מראש. רוצים לאבזר את המטבח שלכם לחורף? יצרנו לכם רשימה עם כל המוצרים שאתם חייבים במטבח –

לחיות בצורה מודרנית

מינימליזם? אמנם לא בלקסיקון של כולנו, אבל בעולם בו אנו חיים, למטבח יש חיים משלו – מצד אחד, עומד בקנה אחד עם הסגנון העיצובי של הבית ומצד שני, מאובזר בכל טוב. הנועזים מבינינו יבחרו בצבעים המושכים את העין, ואחרים יבחרו בצבעים היותר מודרניים.

כולנו מוצאים את דרכנו במטבח בדרך זו או אחרת, יותר מפעם אחת, כל יום. הדרך מתחילה החל מהקפה של הבוקר, ארוחות יום יומיות, כריכים לבתי הספר. על מנת ליצור חוויה נעימה, קלילה ומהנה יותר, מומלץ להשתמש במוצרים בסיסיים ואיכותיים.

כלי אפייה: מאיפה מתחילים?

בשלב כזה או אחר, בסופו של דבר כולנו הופכים למאסטר שף קינוחים בבית. לכן, על מנת להתנהל כמו שצריך, מומלץ לדאוג לכלי אפייה, כמו למשל תבניות אפייה, קערות וכפות מדידה בגדלים שונים, תבניות פיירקסים, תבניות להכנת מאפים שונים ועוד. הכל בסדר, גם אם קונדיטוריה לא בהכרח הצד החזק שלכם, עדיין יהיה שימוש בכלי אפייה.

שולחן ערוך – כלי הגשה מומלצים

מדי פעם כשאנחנו מארחים משפחה, חברים ומכרים, תמיד חוזר על עצמו הסיפור של שטיפת כלים מרובים של מנות ראשונות ועיקריות שלא נגמרים. אחד הפתרונות לכך הם השימוש בכלי הגשה נפוצים למרכז השולחן – צלחות הגשה איכותיות, מהן יקח כל אורח את האוכל הישר לצלחתו האישית – בופה סטייל.

לרוב, ארוחה טובה מסתיימת גם עם קינוח טוב. אין כמו לגרום לאורחים המוזמנים להתפעל – מעמד עוגה או מעמד עוגיות עשויים להקליל את האווירה עם כוס תה חמים. 

אם ישאלו אתכם מהיכן המוצרים לעריכת השולחן, אנחנו כבר יודעים ובטוחים שתהיה לכם תשובה מוכנה מראש. אז המון בהצלחה, וכמובן בתאבון.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן