לקראת החורף: המוצרים שחייב בחדר האמבטיה

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

אחת מהנאות החיים בעונת החורף היא הרגע הזה בו נכנסים לחדר הרחצה ומתפנקים מכל טוב בחדר החמים של החורף אחרי יום ארוך בעבודה, סוף יום לימודים או טלטלות מעייפות כאלו ואחרות. ללכת לספא או מסאז' לא תמיד מתאפשר, והמחיר לא תמיד נוח לכל כיס. רוצים להתפנק בחדר האמבטיה? אלו המוצרים שאתם חייבים –

תכנון, עיצוב וריהוט חדר האמבטיה

חדר אמבטיה מושקע אינו רק לבעלי תקציב בעלי מרחב גדול לעיצוב. ניתן לתכנן ולעצב חדרי אמבטיה במחירים נוחים לכל כיס ועדיין להרגיש מליון דולר. ראשית, בידקו מהו המקום העומד לרשותכם – האם תרצו להוסיף ארונות? אקססוריז? מראות? ספסל? ניתן לעצב כל חדר אמבט בין אם גדול ובין אם קטן בעיצובים מושלמים הקולעים לטעמכם האישי. חשוב לבחור את הריהוט בהתאם להעדפותיכם ולסגנון אליו אתם מתחברים.

כלים סניטריים ברמת גימור גבוהה

עם השנים, הכלים הסניטריים עברו שינויים והתפתחו לכיוונים רבים. בעבר למשל, כיורים היו בצבע לבן. כיום ניתן למצוא כיורים מקרמיקה, נירוסטה, כיור שחור, כיור זהב ועוד. ניתן לבחור כיורים מעוצבים בצורה שאינה שגרתית כדוגמת הכיורים המלבניים הסטנדרטיים שהיו בעבר. ניתן לשדרג את חדר האמבטיה על ידי ריענון והפיכתו למודרני יותר.

מקומות ושטחי אחסון

על מנת להימנע מבלגן ולהקנות מראה יותר נקי ואסתטי, מומלץ לרכוש מקומות אחסון כמו סלסלאות, ארונות ושידות, בהם ניתן לאחסן מגבות רחצה, סבונים ואביזרים נוספים הנמצאים בחדר האמבטיה – כל האביזרים שצריכים להיות בהישג ידכם אך בנישות נסתרות. מומלץ לדאוג למספר פתרונות אחסון בגדלים שונים על מנת לאפשר את האופציה לאחסן אביזרים בגדלים שונים. 

שדרגו את חדר האמבטיה עם אקססוריז

מומלץ לרענן את חדר הרחצה שלכם ולהקנות לו מראה מזמין, מודרני וחמים, לצד שילוב עם הטאץ' האישי שלכם, זאת על ידי שילוב אקססוריז. לדוגמה, סטים של כוס ודיספנסר, שטיחוני אמבט, נרות ריחניים וסלסילות קש. תשמרו על קו עיצובי אחיד ונקי.

אל תשכחו לתת חשיבות גם לפרטים הקטנים – אפילו צמחים דקורטיביים יכולים להוסיף על מנת להיכנס לאווירה הנכונה להקניית תחושת רוגע וחמימות, פריטי קש ועץ ושמנים ארומתרפיים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן