מאוורר ווסטינגהאוס – המאוורר המושלם לפרגולה

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

חברת ווסטינגהאוס האמריקאית מייצרת את מיטב מאווררי התקרה שמתאימים לכל חדר בבית, לתנאי פנים ולתנאי חוץ ומאובזרים בטכנולוגיה החדשה ביותר בשוק. 

לחברה מספר דגמים שמתאימים במיוחד לפרגולה אותם נסקור במאמר הבא. מאווררי Westinghouse ידועים בשקט ובאיכות שלהם לאורך שנים ועליהם נאמר המשפט – "ווסטינגהאוס: מאוורר לכל החיים". 

החברה מייצרת מאווררים שמסוגלים לעמוד בתנאים הקשים ביותר של רוח, גשם ואבק ולכן סדרת המאווררים לתנאי חוץ נחשבת פופולרית מאוד. המנוע מיוצר ברמת אטימות גבוהה שמתאימה להתקנה בפרגולה או במרפסת. 

למה לרכוש מאוורר תקרה לפרגולה? 

2 הסיבות לרכוש מאוורר לפרגולה הם עיצובית ופונקציונלית. מבחינה עיצובית המאורר משדרג ומוסיף סטייל לכל מרפסת/פרגולה ולכן נהוג להתקין אותו מייד לאחר שמסיימים את בניית הפרגולה. מבחינה עיצובית, פרגולת עץ מוסיפה המון לכל החלק החיצוני של הבית ואפשר להתאים לה מאוורר עם גימור בצבע עץ. 

בבתים מודרניים כל החלל החיצוני כולל הגינה, החומה והפרגולה מושקע מאוד ולכן העיצוב החיצוני הוא חלק חשוב מאוד מכלל העיצוב של הבית. חלק גדול מהמאווררים המודרניים מגיעים עם עיצוב אטרקטיבי ומושך לעין וזה משדרג לגמרי את פינת הישיבה בגינה. 

מאוורר לשימוש חיצוני גם עוזר בצינון האוויר והזרמת אוויר חדש לשטח הישיבה. הקיץ הישראלי ידוע כחם מאוד גם בשעות הערב ומאוורר לפרגולה יכול לצנן את הטמפרטורה באזור וליצור תחושה נעימה לאנשים היושבים בו. המאוורר פועל בעיקר בעונת הקיץ והאביב אך אפשר להפעיל אותו גם בעונות המעבר. 

מאוורר תקרה נחשב חסכוני ביותר ועלות ההפעלה שלו מזערית ביחס למזגן או אמצעי קירור אחרים.

הדגמים שמובילים של מאוורר ווסטינגהאוס לשימוש חיצוני

שימו לב לדגמים החדשים של ווסטינגהאוס שמתאימים לפרגולה/מרפסת: 

Westinghouse Deacon: 

המאוורר הזה מפיק בריזה נעימה בשעות הערב בעונת הקיץ ומגיע במספר צבעים ואפשרויות שליטה. ניתן לרכוש את הדגם עם שלט או חוט משיכה והוא כולל 3 מהירויות סיבוב. קוטר הכנפיים שלו הוא 52 אינץ' והוא מתאים לגודל חלל של עד 25 מ"ר. 

תוכלו לבחור את המאוורר בצבע ברונזה, לבן או שחור לפי טעמכם. אין ספק שהמאוורר הזה הוא שדרוג רציני לכל פרגולה או פאטיו גם מבחינה עיצובית וגם מבחינת צינון האוויר. הרבה יותר כיף לאכול ארוחת ערב בחוץ כשהמאוורר מצנן את האוויר ומזרים אוויר נקי לכל אזור הישיבה. 

מנוע המאוורר עשוי מסיליקון ומשתמש בטכנולוגיה מיוחדת שעוזרת לשמור על השקט גם במהירות סיבוב גבוהה, המנוע נחשב עמיד מאוד ומסוגל להחזיק עד 25 שנה בתנאים אופטימליים. חברת ווסטינגהאוס נותנת אחריות של 15 שנים למנוע.

 Westinghouse Napa : 

זהו מאוורר גדול ומפואר של חברת ווסטינגהאוס המתאים לשימוש חיצוני בפרגולה או מרפסת. המאוורר בקוטר של 54 אינץ' ועובד בטכנולוגיה של high volume low speed , משמע סל”ד לא גבוה אך זרימת האוויר היא גבוהה ומושגת באמצעות טכנולוגיה של כנפיים ייחודיות בצורתן בשילוב עם מנוע שקט ועוצמתי. בנוסף, מגיע עם שלט רחוק בעל 4 מהירויות סיבוב כך שתוכלו להתאים את המהירות בדיוק לצרכים שלכם. 

כל מאוורר מגיע עם גוף תאורה בעוצמה של 20W וגוון אור משתנה שיכול להאיר בקלות את אזור הפרגולה שלכם.

הוא מתאים לחללים בגודל של עד 25 מ"ר ומגיע בצבעים לבן ושחור לבחירתכם…

מהם היתרונות של מאוורר תקרה מהמותג ווסטינגהאוס: 

  1. אתם מקבלים מאוורר אמין ואיכותי ממותג אמריקאי בעל מוניטין של עשרות שנים.
  2. המנוע נחשב שקט מאוד, חסכוני ובעל ביצועים גבוהים ביחס לתחרות. 
  3. החברה נותנת התקנה ב-99 ₪ בלבד בבית הלקוח.
  4. המחיר של המאוורר אינו גבוה ביחס לתמורה שאתם מקבלים.
  5. החברה ממשיכה לייצר כל הזמן דגמים חדשים, אך דואגת גם לחלקי חילוף לדגמים הישנים יותר.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן