מאמן כושר: כיצד למצוא מדריך פרטי, מוצלח ואיכותי

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

הגעת לנקודה קריטית במסע שלך שאת או אתה צריכים מאמן כושר תותח שיעזור לך להגיע למטרה שלך בלי לבזבז זמן, בקלות והכי חלק שאפשר. 

איך עושים את זה?


הרי חיפשת המלצות בפייסבוק וגם שאלת חברים בעבודה, המשפחה שלך נתנה לך לפחות שני שמות ועכשיו יש לך חתיכת רשימה שמצריכה סינון רציני! אז כיצד ניתן לבחור מתוך כל השמות הללו את איש או אשת המקצוע המתאימים לך ביותר? הרי מאמן כושר זה שם כללי מאוד להמון תחומים! 

במיוחד בשל כך כתבתי עבורך את המדריך האולטימטיבי שיעזור לך לבחור בלי בעיה בכלל את מאמן הכושר הכי תותח, מוצלח ומקצועי שניתן למצוא בעיר! 

מתאים לך? מתחילים!

הסמכות והשתלמויות או במילים אחרות – מאמן כושר מוסמך!

כל מאמן כושר חייב לעבור קורס והסמכה בסיסית כמדריך כושר ואותו קורס הסמכה מהווה בעצם את הבסיס לכל ההתקדמות המקצועית שלו מרגע סיום הקורס. זאת נקודה לגביה לא ניתן ואסור להתפשר. את או אתה חייבים לוודא כי ההסמכה של המאמן בתוקף. יש מגוון דרכים לעבור הסמכה כמאמן כושר אך הבולטות שבהן זה או במסגרת חלק מתואר בחינוך גופני או או במסגרת קורס הדרכה שאינו תלוי בתואר. ניתן לנהל לא מעט דיונים מה עדיף והיכן מכשירים את אנשי המקצוע הטובים ביותר אך זה הרבה מעבר לפוסט הזה, מה שחשוב לך לדעת זה שיש לו תעודת הסמכה ממוסד מוכר. קדימה ממשיכים.

ניסיון וותק – רצוי במגוון תחומים

ניסיון וותק של מאמן כושר זה מה שעשוי להכריע אם מי שייתן לך שירות הוא מספיק מנוסה ויודע להכיל אותך. כמובן ניסיון זה משהו נרכש וייתכן מאוד שתנאי מקדים לכך יהיה מספיק שנים במקצוע. יחד עם זאת, לא בא לך לבחור מאמן מנומנם שכבר עייף ובטח לא מרענן את הידע המקצועי שלו, לכן, חשוב לוודא שהניסיון והידע מאוזנים ויש גם מזה וגם מזה. 

יכולות בין אישיות ורגישות או במילים אחרות – מאמן כושר אנושי ולא מכונה

בינינו, לעשות ספורט זה קשה. זה קשה מעבר למאמץ הכרוך בפעילות גופנית. זה קשה משום שאנחנו מתאמצים ומזיעים, שורף לנו וכואב לנו, לא נעים לנו ובגדול בא לנו כמעט תמיד לעשות משהו אחר ולרוב הוא גם כיף יותר. יחד עם זאת, אי אפשר לוותר ויש סיבה מדוע הפוסט הזה נכתב ולכן, חשוב שמאמן הכושר שייתכן לך שירות, ידע להכיל אותך ואת התלונות שלך שגם אם לא נראה  לך שקשה להכיל אותן, אני מבטיח לך שזה יהיה מאוד אינטנסיבי. מאמן טוב יודע לזהות את הצרכים של המתאמנים שלו ולחוש מתי לאזן בין העומסים הפיזיים והנפשיים. לעיתים זה בא לידי ביטוי במעט הקלות ולעיתים זה בדיוק ההפך – מתבקש לדחוף ולהתאמץ. לעיתים נדרשת מילה טובה ולעיתים – לא. 

נוחות, תמחור, התחייבות ורצינות

להיות בשעה שקבעתם, להיות מסודר ונעים, לא לאכול באמצע אימון ולא להתעסק בטלפון. כמובן שגם חשוב להיות בתהליך שבו תנאי התשלום וההתחייבות הכלכלית הוגנים. אלו למעשה דברים שניתן בלקות לדבר עליהם לפני כן ולברר הכל לפני שבכלל מתחילים. אני תמיד מציע לקחת אימון ניסיון ראשון ולראות אם הדברים זורמים בכיוון הנכון. לעיתים מספיקות כמה דקות במחיצתו של נותן שירות בכדי להבין אם זה נכון לך או לא ובוודאי כאש מדובר על קשר ארוך טווח שכזה. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

נשירת שיער
אופנה

פתרונות לנשירת שיער 

נשירת שיער היא תופעה שכיחה למדי המשפיעה על אנשים רבים ברחבי העולם. מחקרים מצאו שנשירת שיער יכולה לשנות לא רק את מראהו הפיזי של האדם,

קרא עוד »
דילוג לתוכן