מחירון אופניים חשמליים

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

אופניים חשמליים, מההיבט הטכני, הם סוג של מכונה שמשולבת בתוך האופניים, על מנת לדחוף את ה"דיווש". יש בכך מעלה מסוימת של הפחתת ההשפעה והמתחים על הירכיים ועל הברכיים. יש סוגים בעלי טכנולוגיה של חיזוק ייעודית, שעשויה לעזור לכם לכבוש כל דרך, תלולה ככל שתהיה ומאתגרת. רכיבה ארוכה משמעה הנאה צרופה מנופים עוצרי נשימה, עם עצירות למנוחה. מכיוון שעמלנו קשה כדי לייצר את המאמר הזה, אנו "דורשים" כי תכבדו את מאמצינו, ותסיימו לקרוא את המאמר על – מחירון אופניים חשמליים…

מה טווח המחירים של האופניים החשמליים?

עם התקדמות הטכנולוגיה, ניתן לנצל קילומטרים רבים של רכיבה על אופניים חשמליים במרחקים רבים, עם מינימום מאמצים. תוכלו לנצל את נתיבי האופניים הרב תכליתיים, וכל דרך שחפה מכל תנועה, להשלמת המסע שלכם. מקומות אלו הפכו למאוד פופולריים בערים, שמעודדות את בני האדם "לוותר" על נהיגה ברכב הפרטי.

ולעניינינו – מחירון אופניים חשמליים בהתאם לשנת 2021 ושנת 2020, לדגם פשוט, נע בין שלושת אלפים וחמש מאות ₪, בעלי סוללה של ארבעים ושמונה וולט וכעשרה אמפר, ללא שיכוך מלא, שיש בהם גלגלים סטנדרטיים; ולדגמי פרימיום לשמונת אלפים וחמש מאות ₪, כאלו שבאים ביחד עם אבזור של שיכוך מלא, סוללות עם הספק של בין שישה עשר לבין עשרים אמפר, גלגלים רחבים. 

כיצד הסוללות משפיעות על אופניים חשמליים מחיר?

בהתאם למחקר שבוצע באמצעות מדענים, נמצא כי רכיבה על אופניים חשמליים יעילה ממש כפי שרכיבה על אופניים מסורתיות יעילה בשיפור הכושר הגופני. חרף העובדה שרכיבה על אופניים חשמליים מחייבת רק דיווש, עדיין זאת פעילות גופנית מעולה לבריאות, אף ברובד הפיסי, ואף ברובד הנפשי. הסוללות בהחלט משפיעות על אופניים חשמליים מחיר, כאשר רוב הדגמים כיום באים עם סוללה בת ארבעים ושמונה וולט. יש עדיין סוגים עם סוללה של שלושים ושישה וולט, והן עם עשרים וארבעה וולט. המחיר שמשפיע על האופניים החשמליים, מבחינת הסוללה, קשור להספק שמודדים פר שעה ואמפר, כאשר מרבית הסוללות בארץ נעות בין עשרה אמפר לבין עשרים ואחד אמפר.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן