מחירון בניית אתרים: כמה עולה לבנות אתר אינטרנט?

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

אפשר להגיד שאתרים הם כמו אנשים, כי כל אתר הוא ייחודי. זה בא ליידי באפיון שונה, עיצוב אחר, פונקצנליות ייחודית, ובכלל יעדים ומטרות עסקיות. מכאן נגזר כי המשאבים לפיתוח כל אתר ואתר הוא שונה; אתרים מורכבים ומוקדים יהיו יקרים יותר מאתרים תדמיתיים פשוטים. אז במידה ואתם מעוניינים לפתח אתר חדש לעסק שלכם, בוודאי תתהו כמה עולה להקים אתר אינטרנט?

אז כמה עולה להקים אתר אינטרנט

במאמר הבא נציין את הגורמים המשפיעים על תמחור האתר. כבר כדי שתדעו לאן אתם נכנסים: אתר אינטרנט יכול לעלות בין 1,000 ש"ח (המקרה הזול ביותר שנתקלנו בו לאתר שבסה"כ עובד בסדר – ליותר מ-150,000 ש"ח! (שזה פשוט המקרה היקר ביותר שנתקלנו בו, אך סביר מאוד מאוד שישנם אתרים יקרים בהרבה).

סוג האתר

המחיר ההתחלתי מתחיל מכאן, משמע איזה סוג אתר אנחנו צריכים – מכירות, קורסים, היכרות ועוד. כל אתר כזה דורש דברים אחרים ולכן המחיר שונה.

דף נחיתה:

לדף נחיתה העלות תהיה בין 1,000 ₪ ועד כ-10,000 ₪! השוני במחירים נגזר מרמת העיצוב. ברמה הפונקציונלית, לא אמור להיות שונה רב. אבל שתכירו, המחירים הגבוהים לא מוגזמים, הם פשוט מייצגים אתר שעובר תהליך עיצוב הרבה יותר מוקפד שכדי ליישם אותו צריך להשתמש באלמנטים מאוד מיוחדים ויקרים וכמובן אנשי עיצוב שהם חלק מהתמונה הגדולה, ולא רק אנשי פיתוח.

אתר תדמית:

במידה ותרצו אתר תדמית (אתר "רגיל" שמכיל כמה עמודים ודרכי יצירת קשר) אז המחירים נעים בין 3,000 ו-20,000 ש"ח. שוב, זה רק מהניסיון שלנו (שהוא עשיר למדי) – יכול להיות שאתם אף תתקלו בעלויות גובוהות יותר. גם כאן הסיבה העיקרית היא רמת העיצוב. באתר תדמיתי (בדומה לדף נחיתה) אין פונקציונליות כל כך מיוחדת, אלא רמת עיצוב.

אתר חנות:

אתרי איקומרס כבר מתחילים מ-10,000 ש"ח בממומצע, והתקרה מאוד גבוהה. כאן יש משמעות לא רק לעיצוב, אלא למרכיבי האתר והיכולות שלו. כך למשל, אתר איקומרס שיודע לתקשר עם מערכות דיווח, צריך ליצור חיבורים (אינטגרציות) מיוחדים שמיקרים את התהליך. כמו כן, אנחנו נרצה שהמיילים של החנות (אישורי הזמנה, ביטולים וכו') יהיו אף הם מעוצבים. זה דורש שימוש בתוספים חיצוניים. דוגמה נוספת היא שימוש בתוויות מיוחדות שזו בקשה שכיחה מאוד מלקוחות. גם כאן יש צורך בהרחבות המייקרות את עניין בניית החנות. אלו הם דוגמאות על קצה המזלג. יש עוד הרבה פונקציונליות שניתן ליישם באתרי חנות אשר מעלית את תג המחיר שלו.

קידום והתאמה

חלק חשוב באתר הוא ההתאמה שלו לצרכי צפייה וקידום, הכוללים התאמה טכנית לתנאי גוגל וכמובן כתיבת תוכן איכותית לאתר, שיכולה להוות תוספת למחיר הבסיס הקיים בסדר גודל של כמה מאות שקלים.

עיצובים ותוספות

במידה ויש לנו צורך בעיצוב אישי לאתר ותוספות טכניות כמו מחשבונים וסרטונים, מדובר בעלות נוספת בהתאם למחירון איש המקצוע.

לסיכום

מחיר הקמת אתר יעיל נע בהתאם לסוג האתר, הקידום והתוספות, בטווח של אלפי שקלים.

כמה עולה להקים אתר אינטרנט

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

שמירה על ניקיון מקסימלי
עסקים

איך אפשר לשמור על רמה מקסימליות של סדר וניקיון בעבודה

שמירה על סדר וניקיון במקום העבודה הינה קריטית ליעילות ולפרודוקטיביות. סביבת עבודה מסודרת ונקייה מאפשרת לעובדים להתרכז טוב יותר, למצוא פריטים בקלות וליצור אווירה נעימה ומעודדת. במאמר זה נסקור טיפים והמלצות מעשיות לשמירה על רמה מקסימלית של סדר וניקיון בעבודה.

קרא עוד »
עסקים

הקמת מותג איקומרס: מדריך מקיף

תעשיית האיקומרס פורחת, כאשר יותר צרכנים מאי פעם פונים לקניות מקוונות מתוך נוחות, מגוון ותמחור תחרותי. הקמת מותג איקומרס יכולה להיות מיזם רווחי, אבל זה

קרא עוד »
דילוג לתוכן