מחפשים מתנה מקורית ושונה לחתן בר המצווה? אספנו לכם כמה רעיונות יצירתיים להשראה.

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

מתנות לבר המצווה

חגיגות בר המצווה מסמלות את המעבר של הילד אל עבר גיל הנעורים, ולכן גם המתנות שישמח לקבל חתן המצווה צריכות להיות קצת יותר בוגרות. לפני בחירת המתנה עצמה, החליטו מהו הסכום שברצונכם להשקיע בה, לפי מידת הקרבה שלכם אל הנער החוגג. בנוסף, רצוי להתאים את סוג המתנה אל אופיו של הילד, מאחר שיש את אלו שישמחו במשחקים וגימיקים, ויש את אלו שדווקא ישמחו במתנות שמוציאות אותן החוצה.

משחקים ואלקטרוניקה

גם כאן תוכלו לבחור את הסכום אותו תרצו להשקיע במתנה. תוכלו למצוא רחפן באיכות טובה לא יקר, ומצד שני תוכלו להשקיע סכום כסף ולקנות אקס בוקס ודומיו. 

סדנאות 

אם לנער החוגג בר מצווה יש תחביבים, תוכלו להעניק לו כרטיסים או ללכת יחד איתו לסדנאות חווייתיות כמו סדנת נגרות, סדנת בישול, סדנת צילום, סדנת תיפוף ועוד. 

טיולים בחיק הטבע

אם אתם קרובים אל הנער, תוכלו יחד איתו לעשות טיול טרקטורונים, רכיבה על סוסים, טיולי רפטינג, ועוד. 

טיסה בכדור פורח

אם אתם מחפשים אטרקציה ייחודית לעשות יחד עם חתן בר המצווה, תוכלו לקחת אותו לטיסה בכדור פורח בשמי הארץ. תהיו בטוחים שהוא לא ישכח את החוויה הזו לעוד הרבה זמן. 

אופניים 

ולא, אל תקנו לו אופניים חשמליות (עליהן מותר לרכוב רק מגיל 16 ומעלה). עודדו אותו כך גם לפעילות גופנית וגם עזרו לו להפוך לעצמאי יותר עם אופניים חדשים שיעזרו לו להתנייד ממקום למקום.

תכשיט

תכשיטים הם המתנה האידאלית לבנות שחוגגות בת מצווה, להן אפשר לקנות שרשראות, עגילים, צמידים, טבעות ועוד. לבנים לעומת זאת, בדרך כלל נהוג לקנות תכשיטי זהב עם מגן דוד או שרשרת בעיצוב אישי. 

מחשב נייד

אם אתם מתכננים להשקיע סכום כסף, כדאי להשקיע אותו במשהו שימושי שילווה את הנער הלאה, ולקנות מחשב נייד לשימושו האישי. מחשבים ניידים מגיעים במגוון רחב של מחירים, ולחילופין אפשר גם לקנות טאבלט או אייפד. 

אוזניות מגניבות

עוד מתנה שנער ישמח לקבל הוא אוזניות איכותיות, אלחוטיות, איתן הוא יוכל לשמוע מוזיקה. אנו בטוחים שגם ההורים שלו ישמחו במתנה שכזאת.

שובר מתנה לחנות ספורט

גיפט קארד במתנה לחנות ספורט בה יוכל הנער למצוא לעצמו נעליים, בגדים או אפילו כדורגל ישמחו אותו. 

לסיכום

בחירת המתנה לחתן בר המצווה היא בדרך כלל לפי מידת הקרבה שלכם אליו, ובהתאם רמת ההשקעה הכספית. אפשר לתת במתנה משחקים, כמו רחפן, או אלקטרוניקה כמו מחשב, אוזניות, משחקי מחשב וכו'. רעיונות נוספים הם חוויות כמו אטרקציות בחיק הטבע, סדנאות, ושוברי מתנה. אם אתם מתסבכים עם בחירת המתנה, תמיד תוכלו לתת סכום כסף במקום. 

רוצים לקרוא עוד תוכן איכותי ומעניין? >> קול-מגזין

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

תיק נשים
אופנה

התיק המושלם בשבילך – מדריך קנייה לתיקי נשים

תיק הוא אחד מפריטי האופנה היקרים והאהובים על נשים. התיק משקף את סגנונך האישי, משלים כל מראה ויכול להעיד על אישיותך. עיצוב תיקי נשים עבר בשנים האחרונות הרבה מאוד מגמות וחידושים שאנחנו עדים להם היום. במאמר זה נסקור את הסגנונות והחומרים הפופולריים ביותר כיום בעיצוב תיקי נשים, עם דוגמאות והמלצות שיעזרו לך לבחור את התיק המושלם עבורך.

קרא עוד »
נשירת שיער
אופנה

פתרונות לנשירת שיער 

נשירת שיער היא תופעה שכיחה למדי המשפיעה על אנשים רבים ברחבי העולם. מחקרים מצאו שנשירת שיער יכולה לשנות לא רק את מראהו הפיזי של האדם,

קרא עוד »
דילוג לתוכן