משקפיים לילדים – אל תתפשרו על האיכות

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

כאשר מדובר על ילדים אשר סובלים מבעיות של ראיה והם לא מודעים להן, ניתן לומר שישנה חשיבות גדולה לביצוע של כמה בדיקות ראייה תקופתיות ולהתאמה הכי נכונה של פתרונות ראייה אם צריך. במאמר זה נעסוק בשאלה, מה חשוב לדעת לפני שקונים משקפיים לילדים שלכם? ובכן בשביל להצליח בגן ובבית הספר, בפעילויות הספורט השונות ובעת משחק עם חברים, חשוב מאוד שלילדים שלכם יהיו יכולות ויזואליות מצוינות. על כן ישנה חשיבות מאוד גדולה בשביל להגיע למצב של איתור מוקדם של בעיות הראייה אצל הילדים שלכם והתאמה של פתרונות מתאימים בעת הצורך.

מתי כדאי להתחיל לבדוק?

ילדים עד גיל שבע מחוייבים לבקר אצל רופא העיניים המקומי שלהם לפחות פעם אחת בשביל בדיקה, אשר כוללת הרחבה של אישונים בשביל בדיקה מקיפה של הבריאות והתקינות של העיניים וכן בדיקת ראיה. אחרי גיל שבע אפשר ורצוי לבצע את הבדיקה של הראיה אצל אופטומטריסט מוסמך, שיבצע בדיקת ראיה ויתאים משקפים אם צריך. מומלץ מאוד לבצע בדיקה של ראיה פעם בשנה. בבדיקה של ראיה אצל ילדים האופטומטריסט יבדוק כמה דברים כמו, אם קיימים ליקויים בראייה כמו הרוחק של הראיה, הקוצר של הראיה ועוד.

מה צריך לקחת בחשבון בעת בחירת משקפיים לילדים?

הנה כמה גורמים שכדאי להתחשב בהם בעת בחירה של משקפיים לילדים, דבר ראשון זה הנוחות. בשביל שהמשקפיים לא יפריעו בכלל לילד שלכם במהלך היום יום חשוב לבחור במסגרת קלה אבל איכותית, אשר תהיה נוחה ומורגשת כמה שפחות. תנסו למדוד עם הילד כמה זוגות עד שירגיש מה נוח לו יותר. לגבי האחיזה, תשימו לב שהמסגרת אכן יושבת היטב על הגשר של האף, אך לא מפעילה כלל שום לחץ. אפונים שהם החלק אשר יושב על האף מגומי, יהוו את הפתרון הכי טוב לכך. בדגמים מסוימים הידיות של המשקפיים מתעקלות מאחורי האוזניים ומספקות תמיכה למשקפיים על הראש. בנוגע אל החומר, אורח החיים הפעלתני של הילדים שלכם מחייב בחירה במסגרת אשר עשוייה מחומרים גמישים, איכותיים, שלא נשברת בקלות, בעת נפילה או מכה.

משקפי ראיה לילדים

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

נשירת שיער
אופנה

פתרונות לנשירת שיער 

נשירת שיער היא תופעה שכיחה למדי המשפיעה על אנשים רבים ברחבי העולם. מחקרים מצאו שנשירת שיער יכולה לשנות לא רק את מראהו הפיזי של האדם,

קרא עוד »
דילוג לתוכן