מתנפחים לכל אטרקציה ואירוע – מה חשוב לדעת

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

פעילויות לילדים בקיץ

עונת הקיץ הגיעה ואיתה פעילויות רבות, אירועים רבים מתקיימים בזכות מזג האוויר החם שמאפשר פעילויות גם בחוץ. במידה ונרצה לעשות פעילות או אירוע מסוים בחוץ עבור ילדים עלינו להתכונן היטב. 

עבור הצלחת הקמת אירוע שכזה, נתחיל בהגדרת תקציב מסודר, נמשיך עם אוכל וחטיפים, ניתן לשדרג את האירוע עם מספר דברים נוספים, כגון: דוכני מזון, ציוד הגברה, תאורה דקורטיבית, בלוני הליום, מגנטים ושלל עיטורים משלנו על מנת למקסם את האירוע כך שכל הילדים לא ישכחו. 

עם זאת, הדבר הכי חשוב זו פעילות מגניבה שתלהיב את הילדים, ולרוב גולת הכותרת היא מתנפחים להשכרה. מאחר ומדובר בקיץ, נוכל ליהנות ממגוון רחב יותר של מתנפחים כמו כאלו שלבריכה בזכות מזג האוויר שמאפשר את זה. חשוב לזכור שיש שפע של מתנפחים לבריכה בשוק, אבל לא כל מתנפח מתאים לאופי האירוע שלנו. 

מה חשוב לדעת על מתנפחים בבריכה?

לאירוע מסוג זה יש שתי אפשרויות והוא תלוי במספר המשתתפים. אירוע קטן של עד 10 ילדים ניתן לעשות במידה ואנחנו יכולים לבצע אירוע כזה בבריכה בבית שלנו או בבריכה בבית של מישהו שאנחנו מכירים. כאן ייכנס סך הכל מתנפח אחד לבריכה. 

עם זאת, במדיה ומדובר בכמות גדולה יותר של ילדים, נצטרך לתאם עם בריכה חיצונית ציבורית כדי להגיע ולבצע את האירוע בשטחם. רצוי לברר מראש עם כמה שיותר בריכות באזורנו ולשמוע האם הם יכולים להציע בנוסף שירותי הסעדה. 

אם אנו מתכננים אירוע בקונספט מסוים, רצוי להתייעץ עם חברת השכרת המתנפחים לשמוע מהם האם יש מתנפח מים לבריכה שיכול להתאים לנו יותר. לרוב, אצל הרבה חברות יש כיום מבחר גדול של מתנפחים לבריכה וניתן לגוון ולהביא יותר ממתקן אחד.

אילו סוגי מתנפחים לבריכה קיימים?

המגוון שקיים היום בשוק הוא רחב מאוד, וניתן למצוא סוגים רבים של מתנפחים לבריכה להשכרה, כגון: מסלול נחש, מתקן מכשולים מאתגרים, מגלשת קצף, מגלשת כריש, כדור מים מתנפח לבריכה שאפשר ללכת בו, גשר הרפתקאות ענקי למים, מתקני וואי-פאוט למים, מבוך רובי מים.

מה חשוב לדעת בעת השימוש?

להבדיל ממבוגרים, ילדים עלולים להיות יותר מפוזרים ופחות זהירים ועלינו לשים לב לכמה כללי בטיחות שעת השימוש במתנפחים שנזמין. ראשית, מספר הילדים המותר משתנה לפי גודל המתנפח וגיל הילדים, אך נע בין 5-12 ילדים בו זמנית. עלינו לוודא שאין צפיפות בתוך המתקן וזאת על מנת לשמור על ביטחונם של הילדים ותקינות המתנפח.

כמו כן, רצוי טרם ההזמנה לוודא שלחברה ממנה אנחנו נזמין יש את כל תווי התקן הבינלאומיים המחמירים כדי שנדע שחלילה המתנפח לא יתפוצץ האוויר בעת השימוש.

יש לשים לב היטב לחיבורי הניפוח של המתקן, שכן המנוע המנפח פועל על חשמל ולהרחיקו ממים ככל הניתן. בנוסף, אסור לנתק את המפוח מהחשמל בזמן השימוש. ודבר אחרון, לא לעלות על המתנפח עם נעליים, משקפיים, אוכל, ועצמים חדים היכולים לפצוע את הילדים. 

מהם מחירי המתנפחים לבריכה?

טרם ההזמנה נבדוק באתרי האינטרנט של חברות השכרת המתנפחים ונברר לגבי מה שהם יוכלו להציע לנו. מחירי המתנפחים לבריכה יהיו החל מ-300 ₪ לאחד ויכולים לנוע עד 1,500 ₪. המחיר תלוי קודם כל בגודל המתקן שנרצה והשכלול בתוכו. במידה ונרצה לסגור בריכה ציבורית לערב או לכמה שעות, הדבר יכול לנוע החל מ-2,000 ₪ ועד 4,000 ₪. בנוסף, אם נרצה בגן אירועים או וילה מסוימת, ניתן להשכיר את המקום תמורת שירותי הסעדה במחירים של החל מ-5,000 ₪.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן