עגילים לבד זה יפה, אבל לא מצויין: אספנו עבורכם קומבינציות מהממות של עגילים ושרשראות שהולכות בול ביחד

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

עגילים מזמן קיבלו מקום של כבוד בארון התכשיטים. עגילים יכולים למשוך את תשומת הלב בכל תסרוקת ולשדרג בקלות את הלוק שלך. אבל, עגילים לבד זה לא מספיק וכדי ליצור הופעה חיצונית מרשימה צריך לשלב בצורה מתוחכמת תכשיטים כמו שרשרת או כמה שרשראות שיתאימו לכל סוג עגילים. שילוב מוצלח של תכשיטים זוהי מהימנות לא פשוטה אבל משמעותית כדי ליצור את המראה המושלם.

אז אם אתם רוצים להפתיע את אהובתכן או להתפנק בעצמכן הינה כמה שילובים מוצלחים ביותר במיוחד בשבילכם:

הסגנון השאנטי

הסגנון השאנטי הלקוח מתרבות המזרח משלב בתוכו עיצובים מיוחדים עם סמלים בעלי משמעות רוחנית מהמזרח וסמלים מהטבע. תזכורת נהדרת לטיול עבר למדינות המזרח.

עגילים בעלי סמלים מהמזרח כמו פרח הלוטוס ילכו בשילוב נהדר עם שרשראות בעלות מסר חיובי. כמו פעלים בעלי מסרים לאהוב, לנשום ולהתרגש או שמות עצם לדוגמה אהבה, חיבוק ושמחה.  

תוכלו לשדרג את הלוק עם טבעות בעלי אבנים בצבעי אדמה כמו חום או צהוב וצמידים עם קישוטי עלים או גם בתוספת שיבוץ של אבנים בצבעי אדמה (אפשר להתאים לצבע הטבעת או לגוון באבן אחרת).

הסגנון הגותי

הסגנון הגותי מבוסס רבות על תרבות מימי הביניים המאופיינת בהתבוננות פנימית, מסתוריות ורומנטיות. הצבעים הבולטים בסגנון זה הם אדום, שחור, כחול מלכותי, ירוק וסגול כהה. 

תוכלי לבחור עגילים פיליגרן עם אבנים בצבעים כהים (תכשיטי זהב או כסף שנוצרים על ידי פיתול תיל זהב או כסף ליצירת צורה של תחרה) ולשלב עם שרשרת בסגנון פיליגרן או בעלת תחרה אמיתית. תוכלי להשקיע בעיצוב אישי בשרשרת מסגנון זה ולהוסיף סמלים גותיים כמו וורדים. אם את ממש נועזת תוכלי לקשט עם גולגולות או בעלי חיים כמו עטלפים ועכבישים. סגנון זה בהחלט יבלוט בכל אירוע. 

הסגנון האלגנטי

לפעמים כל המוסיף גורע ואין צורך ללבוש תכשיטים בולטים וגדולים, ולכן דווקא הסגנון האלגנטי בהחלט יכול להיות הסגנון שהכי יתאים ללבוש לשמלה לאירוע יוקרתי או לענוד יום יום לעבודה. סגנון זה יכול לשדר שאת נראת מהמם בלי הצורך להשקיע יותר מידי.

תכשיטים בעלי קווים נקיים בסגנון קלאסי יכולים לאזן שמלה מהודרת ויוקרתית. תוכלי לבחור בעגילי יהלומים (אמיתיים או זרקונים) או בעגילי פנינה ולהתאים להם שרשרת זהב בעלת תליון תואם או תליון בעל עיצוב עדין. תוכלי לשלב תכשיטים נוספים כמו טבעות אלגנטיות וצמיד משובץ יהלומים או בעל תליון עדין ונחמד.

לסיכום

זה בהחלט מאתגר לשלב את התכשיטים שיש לך או להוסיף תכשיטים לאוסף התכשיטים הקיים. אבל חווית ההצלחה של למצוא את השילוב המוצלח ביניהם ושגם מתאים ללוק שאת לובשת לאירוע בהחלט שווה את זה. מקווים שמדריך זה נתן לך כמה רעיונות לשילובים מעניינים שיגרמו לך להיות מהממת בכל הופעה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

תיק נשים
אופנה

התיק המושלם בשבילך – מדריך קנייה לתיקי נשים

תיק הוא אחד מפריטי האופנה היקרים והאהובים על נשים. התיק משקף את סגנונך האישי, משלים כל מראה ויכול להעיד על אישיותך. עיצוב תיקי נשים עבר בשנים האחרונות הרבה מאוד מגמות וחידושים שאנחנו עדים להם היום. במאמר זה נסקור את הסגנונות והחומרים הפופולריים ביותר כיום בעיצוב תיקי נשים, עם דוגמאות והמלצות שיעזרו לך לבחור את התיק המושלם עבורך.

קרא עוד »
נשירת שיער
אופנה

פתרונות לנשירת שיער 

נשירת שיער היא תופעה שכיחה למדי המשפיעה על אנשים רבים ברחבי העולם. מחקרים מצאו שנשירת שיער יכולה לשנות לא רק את מראהו הפיזי של האדם,

קרא עוד »
דילוג לתוכן