עיצוב פנים ושימוש בגבס – הדרכים המקוריות לשדרוג הבית

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

בעולם של עיצוב פנים הדבר החשוב ביותר הוא גמישות. בתוך הבית אנחנו רוצים לבצע עבודות עיצוב בצורה שכמה שיותר מותאמת לרצון שלנו. אחד החומרים שמאפשר לנו לעשות את זה הוא גבס, וא שלמה עבודות גבס כאן כדי להציג לכם מספר דרכים מקוריות לשדרוג עיצוב הפנים של הבית בעזרת גבס.

עבודות בגבס

לעבודות בגבס יש יתרון בכך שהן מבוצעות מהר ובדיוק כמו שהלקוח רוצה. כאן https://ashlomo.co.il/ תוכלו להבין בדיוק מה אפשר לעשות באמצעות גבס, אבל בינתיים הנה כמה דברים שאפשר לעשות בעזרת גבס.

  • תקרה דקורטיבית

בעזרת אריחי גבס ניתן לבנות תקרה בעיצוב מיוחד, שנבנית מתחת לתקרה הרגילה של הבית. תקרת גבס גם מאפשרת לכם להנמיך את הגובה של התקרה המקורית בלי הרבה מאמץ. הרעיון הוא ליצור מראה מיוחד ששובר את המראה הסטנדרטי של תקרה שלרוב יהיה לא מושקע בכלל. שינויים קלים בתצורה של משחקי הנמכות גובה, "פיסול" צורות מעניין ועוד יגרום לבית או לדירה להיראות הרבה יותר יוקרתיים.

  • נישות אחסון

בגבס ניתן לבנות יחידות אחסון עם שקעים ייעודים עבור אחסון של ספרים, תליית תמונות או פשוט לשים בהם את הטלוויזיה. הנישה מקבלת מראה טבעי שמשתלבת היטב בנוף הכללי. על אף שמדובר ברק "גבס", החומר מאוד אמין, חזק ויציב ומשקל רב כמו של ספרים לדוגמה, לא מהווה לו אתגר מבחינת העומס שהוא יכול להכיל.

  • יצירת חללים נוספים

בעזרת גבס ניתן לייצר חללים נוספים בבית על ידי בנייה של קיר גבס. הבנייה נערכת בצורה מהירה ומאפשרת לכם לחלק חדרים קיימים. אבל לא רק חללים כחללים, אלא גם חלוקה של חללים קיימים באופן שבו יהיה שינוי צורה שיתרום ביעילות של המבנה.

  • מזנון גבס

מזנון גבס הוא פתרון מסתמן למספר צרכים: מילוי נישה והפיכתה לשימושית (למשל, על ידי יצירת מדפים), הסתרת קבלים ויצירת מסגרת לטלוויזיה, בניית אחסון מתחת לגרם מדרגות ועוד. היתרון הנפלא בבניית מזרון גבס הוא היצירתיות האין סופית, הקלות שבביצוע ותג המחיר החדש של הנכס שמשתדרג משמעותית לאחר שיפוץ מסוג זה.

לסיכום

בעזרת עיצובי גבס ניתן להנות מכמה אפשרויות עיצוב שבאופן מהיר וקל ישדרגו את עיצוב הפנים של הבית שלכם בצורה יעילה ומשמעותית.

אהבתם את הכתבה? >> conception.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן