פינוי שוכר במהלך תקופת השכירות – מתי זה אפשרי?

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

השוכר הפסיק לשלם לכם כסף במהלך תקופת השכירות? דאגתם מראש להחתים אותו על חוזה מסודר אך משהו השתבש בדרך וכעת הכספים הפסיקו לעבור אליכם? ניסיתם ליצור אתו קשר בכל דרך אפשרית והבנתם שאין עם מי לדבר? מקרים אלו ודאי מביאים איתם תסכול וסבל ואתם מתחילים לדון בינכם לבין עצמכם בשאלה איך לפנות מושכר מהדירה שלכם. במאמר זה יפורט מתי אפשרי לבצע פינוי שוכר במהלך תקופת השכירות. 

מתי אפשרי לפנות שוכר במהלך תקופת השכירות

השכרה של דירה למושכרים יכולה להיות עסק שמניב לכם רווחים אם מדובר במושכרים שמשלמים את התשלומים שהם אמורים לשלם בזמן ובצורה מסודרת. עם זאת לעיתים המושכרים יוצרים יותר בעיות משיכולתם לחשוב עליהם: לעיתים המושכרים הפסיקו לשלם, לעיתים הם נעלמים ולא זמינים, ולעיתים הם יוצרים נזק ואף הורסים את הנכס שלכם, ואין עם מי לדבר. לכן עליכם להתחיל לחשוב במצבים אלו על השאלה איך לפנות מושכר שמביא יותר נזק מאשר תועלת.

איך לפנות מושכר בצורה מומלצת?

אם עלתה בכם השאלה איך לפנות מושכר חשוב שתדעו שיש דרך מסודרת לעשות זאת. אל תיקחו את החוק לידיים! פנו לעורך דין מוסמך בנושא שיענה לכם על השאלה איך לפנות מושכר ויספק לכם דרכים חוקיות לעשות זאת. אל תפעלו מתוך פזיזות וכעס, אלא השתדלו לשמור על קור רוח כדי לוודא שאתם מביאים למיצוי זכויותיכם. 

המושכר לא זמין, מה עושים?

אם המושכר לא זמין ולא משלם לכם, עורך דין מקצועי יסייע לכם בהליך פינויו. אין סיבה שתפעלו לבדכם בהליך זה, פנו לעורך דין כדי לוודא שאתם מבצעים את כלל הפעולות בצורה הנכונה. השאלה איך לפנות מושכר אינה שאלה פשוטה וישנם אנשי מקצוע שיוכלו לסייע לכם בנידון. 

לסיכום

לעיתים צריך להתחיל לחשוב על השאלה איך לפנות מושכר במקרים בהם המושכר הפסיק לשלם לכם שכר דירה ומייצר בעיות רבות. אל תפעלו בהליך זה לבד, פנו לעורך דין מומלץ בנידון כדי לוודא שאתם פועלים בדרך הנכונה ביותר כדי למצות את זכויותיכם. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן