פתק ההחלפה זה לא העיקר: איך לבחור תכשיט שרוצים להעניק מתנה?

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

בא לכם להפתיע מישהי במתנה רומנטית ומרגשת? להעניק לאדם שאתם אוהבים מתנה מיוחדת ושימושית שהיא גם תאהב? תכשיטים הם המתנה המושלמת, גם אם לא בהכרח תקלע לטעם שלה, היא עדיין מאוד תעריך את המחווה שחשבת עליה והמאמץ שהשקעת בה. כמו כן, יש את הערך המוסף בכך שתכשיט מהווה מתנה שימושית שתגרום לה להיראות יפה יותר. 

אז כדי לבחור את התכשיט המתאים ביותר לאישה שאתה רוצה להפתיע תשאל את עצמך את השאלות הבאות –

איזה סוג תכשיט לקנות?

יש מגוון של סוגי תכשיטים שונים: עגילים, שרשראות, טבעות, תכשיטי זהב או כסף ועוד. אז מכל המבחר הזה תנסה לחשוב מה מסמל כל סוג תכשיט. למשל טבעת מסמלת מחויבות בין בני הזוג ומתקשרת מאוד למחשבה על טבעת אירוסין. שרשרת מסמלת אהבה ונאמנות ואילו עגילים מקושרים להשתייכות חברתית או מקצועית.

כמו כן, אתה מכיר את חברה שלך הכי טוב, איזה תכשיטים היא יותר אוהבת ללבוש? האם היא לובשת יותר טבעות או שרשראות? תנסה לחשוב על איזה סוג תכשיט היא לעולם לא תצא מהבית בלעדיו. למשל אם יש לה חיבה מיוחדת לטבעות אז תעניק לה טבעת במתנה. 

בנוסף תראה לאיזה סוג תכשיט היא הכי אוהבת לגוון בלבוש שלה. אם היא מתאימה לכל שמלה שרשרת אחרת אז תעניק לה שרשרת שתשדרג לה את הלוק. 

איזה מסר אתה רוצה להעביר בתכשיט?
לכל סוגי התכשיטים אתה יכול להוסיף קישוט כלשהו כמו חרוז או תליון שיציגו מסר שאתה רוצה להעביר. אתה יכול ללכת על הקישוטים הקלאסיים כמו לבחור שרשרת זהב עם תליון בצורת לב, מה שיסמל האהב ויתקבל בתור מתנה רומנטית ממש. או שאתה יכול לבחור תכשיט בעיצוב אישי שיכיל משהו שחשוב לבת זוגך או לקשר שלכם. אתה יכול להוסיף קישוט של אחד מתחביביה או משהו שיזכיר בדיחה אישית בינכם.

מה הסגנון שלה?

מה הסגנון התכשיטים שהיא אוהבת לענוד? האם יש לה ההעדפה לתכשיטי זהב או העדפה לתכשיטי כסף? תראה באיזה צבע התכשיטים שהיא עונדת לרוב ותבחר תכשיט בהתאם.

האם התכשיטים שהיא עונדת בדרך כלל הם נועזים וצבעוניים או עדינים? אם היא לובשת בדרך כלל תכשיטים גדולים וצבעוניים תשדל למצוא תכשיט שיתפוס את העין. נניח שבת הזוג שלך אוהבת תכשיטים עדינים אז צמיד או עגיל משובץ יהלומים או זירקונים יתאימו לה מאוד.

לסיכום

איזה כיף שאתה רוצה להפתיע את בת זוגתך! תכשיט שיתאים לסגנון שהיא אוהבת ישמח אותה מאוד ויגרום לה להעריך את המתנה שנתת לה ואת המאמץ שהשקעת כדי לבחור תכשיט שהיא תאהב במיוחד. כמובן שאם היא לא מחזירה את התכשיט לחנות והיא עונדת את התכשיט בהנאה אומר שהצלחת במשימה של להעניק לה את המתנה המושלמת. 

רוצים לדעת עוד ? בואו וגלו אצלנו >> expedient.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

תיק נשים
אופנה

התיק המושלם בשבילך – מדריך קנייה לתיקי נשים

תיק הוא אחד מפריטי האופנה היקרים והאהובים על נשים. התיק משקף את סגנונך האישי, משלים כל מראה ויכול להעיד על אישיותך. עיצוב תיקי נשים עבר בשנים האחרונות הרבה מאוד מגמות וחידושים שאנחנו עדים להם היום. במאמר זה נסקור את הסגנונות והחומרים הפופולריים ביותר כיום בעיצוב תיקי נשים, עם דוגמאות והמלצות שיעזרו לך לבחור את התיק המושלם עבורך.

קרא עוד »
נשירת שיער
אופנה

פתרונות לנשירת שיער 

נשירת שיער היא תופעה שכיחה למדי המשפיעה על אנשים רבים ברחבי העולם. מחקרים מצאו שנשירת שיער יכולה לשנות לא רק את מראהו הפיזי של האדם,

קרא עוד »
דילוג לתוכן