קידום אתרים SEO – למה כדאי להשקיע בSEO לקידום העסק שלכם?

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

בעל עסק אשר מצפה שהאתר שלו יצליח להגשים את יעדיו – צריך שבסופו של דבר תהייה באתר תנועת גולשים עירה ואיכותית ויש 2 שיטות להבאת תנועה לאתר:

המטרה של שתי השיטות היא זהה: להזרים משתמשים אל האתר שבסופו של דבר יהפכו גם ללקוחות, אבל הדרך היא שונה. בקידום אתרים ממומן, אנחנו מנהלים קמפיינים שכדי להתניע אותם, צריך להשקיע בתקציב פרסום (נקרא גם "תקציב מדיה"). זה בעצם סוג של ברז: "כשהברז פתוח", זה אומר שאנחנו שמים כסף כדי שהמודעות שלנו יהיה באוויר ואכן יהיה שיווק ותוצאות. אממה – ברגע ש"סוגרים את הברז" – אנחנו מחזל"שים את התקציב ואז כל הפרסום יורד מהאוויר באותה המהירות שהוא עלה. 

היתרון המובהק של קידום ממומן זה המיידיות: ברגע שמעלים קמפיין ממומן לאוויר, ישר רואים תוצאות ומיד אפשר להתחיל לחשב החזר השקעה כבר מהיום הראשון. מצד שני, קמפיין ממומן יוצר תלות בתקציב. זה אומר שאין באמת יציבות והעסק תלוי בחישוב החזר השקעה כל הזמן.

קידום אתרים אורגני (SEO) – השקעה לטווח ארוך

בעוד שקידום ממומן יוצר תלות בתקציב השיווק – קידום אורגני יעיל יוצר מצב בו האתר "משווק את עצמו". הכוונה היא שלאחר תהליך מוצלח של קידום אורגני בגוגל, מילות המפתח הרלוונטיות של העסק אמורות להיות בראש תוצאות החיפוש הטבעיות של גוגל – מה שלמעשה מבטיח תנועה איכותית וחינמית. 

אז למה שלא נעשה רק קידום אתרים אורגני?

להבדיל קידום אתרים PPC, בקידום אורגני הוא איטי (מאוד!). כשנכנסים לפוריקט קידום אורגני, צריך להתאזר בהרבה מאוד סבלנות, שכן הבאת האתר שלך לתוצאות ריאליות (עמוד ראשון בגוגל ותוצאות 1, 2 או 3) יכולה לקחת במקרים מסויימים אפילו שנה שלמה. אבל, ברגע שהתהליך מניב פרי – מדובר בתנועה האיכותית ביותר של הגולשים. תדמית האתר שלך צוברת כוח רב בשל המיקום הגבוהה בגוגל ויחסי ההמרה יעלה משמעותית.

איפה הכי כדאי להשקיע בשיווק?

השילוב תמיד יהיה מוצלח, אבל זו תשובה שהיא מובנת מאלייה. אז אנחנו נאמר את דעתנו המקצועית: אתר ללא קידום אורגני לא יכול להצדיק את הקיום שלו… תלות מוחלטת בתקציב שיווק היא בעייתית מאוד, בעיקר במצבים (שהם לא נדירים בכלל) בהם אין החזר על ההשקעה (כי השיווק לא מוצלח). על כן, קידום אורגני הוא עדיף ועל כן – כדאי לבעל עסק להשקיע ב-SEO.

Above top desk of SME owner people home office call talk in SEO chart sale report
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

שמירה על ניקיון מקסימלי
עסקים

איך אפשר לשמור על רמה מקסימליות של סדר וניקיון בעבודה

שמירה על סדר וניקיון במקום העבודה הינה קריטית ליעילות ולפרודוקטיביות. סביבת עבודה מסודרת ונקייה מאפשרת לעובדים להתרכז טוב יותר, למצוא פריטים בקלות וליצור אווירה נעימה ומעודדת. במאמר זה נסקור טיפים והמלצות מעשיות לשמירה על רמה מקסימלית של סדר וניקיון בעבודה.

קרא עוד »
עסקים

הקמת מותג איקומרס: מדריך מקיף

תעשיית האיקומרס פורחת, כאשר יותר צרכנים מאי פעם פונים לקניות מקוונות מתוך נוחות, מגוון ותמחור תחרותי. הקמת מותג איקומרס יכולה להיות מיזם רווחי, אבל זה

קרא עוד »
דילוג לתוכן