רבות הדרכים לעיבוי שפתיים

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

חולמת על שפתיים עבות ובשרניות? היום, אין מכשולים רבים שעומדים בפני החלום שלך. הכתבה הבאה תציג לך את האפשרויות הקיימות בשוק לעיבוי השפתיים שלך.

השפתיים נמצאות במרכז הפנים שלנו ולכן מושכות אליהן תשומת לב רבה. בנוסף, בעזרתן אנחנו מבצעים פעולות יומיומיות כמו דיבור, אכילה והבעת אהבה. על כן, אלו מזוהות עם חיוניות, תשוקה וחיוניות. על סמך כל אלו, לא פלא שנשים רבות מעוניינות בעיבוי שפתיים. הליך זה היום הוא שגרתי ונפוץ למדי. עם זאת, חשוב להכיר את מגוון ההליכים הקיים בכדי לבחור בהליך המתאים ביותר עבורך.

טיפול על ידי חומצה היאלורונית

עיבוי שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית הינו הטיפול הנפוץ ביותר שקיים היום. החומצה ההיאלורונית קיימת באופן טבעי בגוף, מה שהופך את תהליך זה לבטיחותי למדי מבחינה רפואית. הסיכוי לסיבוכים או תופעות לוואי הינו נמוך למדי. בנוסף, תוצאות הטיפול הינן מהירות והפיכות, כאשר התוצאה הסופית מתקבלת לאחר שלושה עד ארבעה שבועות ומחזיקה מעמד כשישה עד שניים עשר חודשים.

הזרקת סיליקון

עיבוי שפתיים באמצעות סיליקון הינה שיטה שהייתה מאוד נפוצה בעבר. אמנם ישנם רופאים אשר מזהירים מפני השימוש בסיליקון מפאת חשש להיווצרות גושים באזור השפתיים. על אף אזהרות אלו, טיפול זה מאושר על ידי משרד הבריאות וגורמים רפואיים אחרים ברחבי העולם. בגלל הסיכונים הקיימים, כמות הסיליקון שמוזרקת הינה מזערית. על מנת להגיע לתוצאה הרצויה, יש לבצע מספר טיפולים בהפרשי זמן של כחמישה עד שישה שבועות. היתרון המרכזי של הזרקת סיליקון הוא שהתוצאות מחזיקות מעמד לזמן רב.

למי מומלץ לבצע עיבוי שפתיים

ניתן לבצע עיבוי שפתיים לא רק בשביל לעבות שפתיים קטנות ודקות אלא גם למטרות אחרות. ראשית, עיבוי שפתיים מומלץ להעלמת צלקות באזור או יצירת סימטריה בשפתיים. כמו כן, עיבוי שפתיים יעיל לשפתיים יבשות וחסרות ברק או לקמטים בצד אזור הפה.

לסיכום, עיבוי שפתיים הינו הליך רפואי פשוט שניתן לעבור בכל גיל. עם זאת, חשוב לבצע מחקר מקיף לגבי האפשרויות הקיימות הן מבחינת אפשרויות הטיפולים והן מבחינת המומחה אשר יבצע את ההליך.

  • לייעוץ חינם הכנסו לPRP קליניקה מקצועית ואמינה בתחום.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

נשירת שיער
אופנה

פתרונות לנשירת שיער 

נשירת שיער היא תופעה שכיחה למדי המשפיעה על אנשים רבים ברחבי העולם. מחקרים מצאו שנשירת שיער יכולה לשנות לא רק את מראהו הפיזי של האדם,

קרא עוד »
דילוג לתוכן