שיווק ברשתות חברתיות – טיפים לעסקים מתחילים

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

כולנו כבר מכירים מקרוב את כל הרשתות החברתיות כדוגמת אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין, טוויטר וכיוצא בכך שכן, ישנו מגוון רחב של פלטפורמות חברתיות שונות בהם ניתן להשתמש ליצורך שיווק המוצרים או לחילופין השירותים שלכם בעסק. אז איפה הכי כדאי לכם לפרסם את העסק שלכם אתם שואלים? ובכן, הרוב המוחלט של בעלי העסקים הקטנים ברחבי מדינת ישראל מודעים לחשיבות הגבוהה הקשורה בקידום ברשתות החברתיות אך באותה נשימה, לא מעט מאותם בעלי עסקים מתקשים עם תהליך הקידום ואף לא יודעים מאיפה להתחיל. על כן, מיותר לציין כי ההמלצה המרכזית תהיה לפנות לשירותיו של איש מקצוע אשר מתעסק בכל הסובב סביב שיווק ברשתות חברתיות, אך גם חשוב לא פחות שתכירו את הבסיס ולכן, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל המידע הרלוונטי בנושא.


התחילו בבחירת הפלטפורמה המתאימה לכם


חלק מכל אותם בעלי עסקים קטנים אשר מעוניינים בפרסום העסק שלכם ברחבי הרשתות החברתיות, נוטים לנסות ולפרסם את העסק שלהם בכל הפלטפורמות במקביל. זאת בעוד כי לחשוב שצריך לבצע שימוש בכל הפלטפורמות הקיימות בזמן שאתם מפרסמים בהם במקביל היא פעולה שעשויה לא פעם להתגלות מבלבלת, קשה ואפילו בלתי אפשרית. אי לכך, ההמלצה שלנו תהיה לוודא כי אתם בוחרים פלטפוורמה אחת או שתיים בלבד, כאלה שיתאימו עבורכם ועבור קידום העסק שלכם. יחד עם זאת, חשוב לוודא כי אתם אכן יודעים מהם הצרכים האישיים שלכם לפני שאתם פונים לשירותיו של מומחה פרסום בגוגל או כל פלטפורמה אחרת. למשל, במידה והמטרה העיקרית שלכם הינה לבנות מערך לקוחות סולידי המתלווה אל מערכת יחסית אותנטית מול הלקוחות שלכם, הרי שפייסבוק תהיה הפלטפורמה האידיאלית עבורכם וכן הלאה.


בחירת תוכן איכותי ורלוונטי


לא מעט משווקים דיגיטליים ובעלי עסקים ברחבי מדינת ישראל נוטים שלא להתייחס לרמת החשיבות הטמונה בכתיבה תוכן עבור העסק שלהם, דבר אשר בא לידי ביטוי בבחירת תוכן אקראי ללא כל מטרה, ככלל, חשוב לציין כי קיים אחוז גבוהה של לקוחות אשר בודק אתכם ברשתות החברתיות לפני שהם מגיעים לאתר שלכם. לאחר שסיימתם לכתוב את הפוסטים והתכנים השונים, וודאו כי הם אכן מיושרים ביחס לאופי החברה והמטרה העומדת מאחוריה, האם הוא נראה טוב, מזמין לקריאה וכיוצא בכך. זאת בעוד כי כתיבת פוסטים לרשתות החברתיות היא פעולה הכרחית לצורך קידום העסק שלכם ועל כן, מדובר על פעולה אשר חייבת להתבצע בצורה אותנטית ובעלת יעדים מוגדרים שלשמם הם נועדו.


שורה תחתונה


בעת בה אתם מחזיקים באסטרטגיה שיווקית ברורה, ההמלצה המרכזית תהיו לקבוע לוח זמנים מוגדר מראש בו תעלו את כלל התנים שלכם ישירות לעמודים שלכם ברשתות החברתיות. מדובר על פעולה אשר תוכיח מקצועיות ועקביות ובסופו של דבר, תובילה לחשיפה גדולה יותר בקרב קהל היעד שלכם. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי בחירת הזמנים והכלים למטרת ניהול הזמנים שלכם בפרויקט הקידום יהוו חלק משמעותי במיוחד במהלך התהליך בעוד כי ישנם לא מעט כלים מעולים שעשויים לסייע לכם בניהול זמני העלאת התכנים שלכם לרשתות החברתיות. כמו כן, באמצעות שימוש בכלי הנכון תוכלו לאות בדיוק כיצד אתם הולכים להעלות את הפוסט, באיזה שעה ולאיזה פלטפורמה. חשוב לציין כי המטרה העיקרית הינה להישאר עקביים, כאשר ישנם אנשים אשר מעלים פוסט ביום וזה מעולה, אך מומלץ להימנע מכך במידה ואתם יודעים כי אין לכם את כמות התוכן או הזמן לצורך ביצוע משימה זו. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

שמירה על ניקיון מקסימלי
עסקים

איך אפשר לשמור על רמה מקסימליות של סדר וניקיון בעבודה

שמירה על סדר וניקיון במקום העבודה הינה קריטית ליעילות ולפרודוקטיביות. סביבת עבודה מסודרת ונקייה מאפשרת לעובדים להתרכז טוב יותר, למצוא פריטים בקלות וליצור אווירה נעימה ומעודדת. במאמר זה נסקור טיפים והמלצות מעשיות לשמירה על רמה מקסימלית של סדר וניקיון בעבודה.

קרא עוד »
עסקים

הקמת מותג איקומרס: מדריך מקיף

תעשיית האיקומרס פורחת, כאשר יותר צרכנים מאי פעם פונים לקניות מקוונות מתוך נוחות, מגוון ותמחור תחרותי. הקמת מותג איקומרס יכולה להיות מיזם רווחי, אבל זה

קרא עוד »
דילוג לתוכן