שילובים אופנתיים: איך להתאים את התלבושות שלך

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

אופנה היא כולה ביטוי עצמי, ואיזו דרך טובה יותר להמחיש זאת מאשר שילוב והתאמה של פריטים שונים כדי ליצור סגנון ייחודי ומעניין? בין אם אתם מחפשים לשדרג את ההופעה או פשוט מחפשים להתנסות בשילובים חדשים ומרגשים, המדריך הזה יספק לכם קצת השראה כיצד ליצור שילובים אופנתיים.

שילוב צבעים

שילוב צבעים היא דרך מעולה ליצור התאמות אופנתיות לבגדים. יש כמה גישות שונות שאתם יכולים לנסות כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר: אפשרות אחת היא ללכת על מראה של גוון אחיד (נקרא גם "מונוכרומטי"), הכרוך בשילוב מספר גוונים שונים של אותו הצבע. לדוגמה, אתם יכולים ללבוש חולצת תכלת עם מכנסיים כחולים או שמלה ורודה עם נעלי פוקסיה. אפשרות נוספת היא לשלב צבעים משלימים (נקרא גם "קומפלימנטרי"), שהם צבעים שנמצאים זה מול זה בגלגל הצבעים. כמה שילובי צבעים משלימים פופולריים כוללים אדום וירוק, כחול וכתום, וצהוב וסגול וכו'. 

השילובים האלה יכולים להיות נועזים ומושכים את העין, והם דרך מצוינת להוסיף קצת התרגשות להופעה שלכם. בעת שילוב צבעים, חשוב לשים לב לעוצמה של כל צבע. לדוגמה, תוכלו לשלב צבע "צעקני" ונועז עם צבע מאופק או ניטרלי יותר כדי לאזן את המראה הכללי (כמו אדום ולבן, כחול ובז'). אתם יכולים גם לשחק עם מרקם ודוגמאות כדי ליצור שילובים מעניינים, כמו שילוב גימור מט עם מבריק.

שילוב של איורים

שילוב איורים ודוגמאות יכולה להיות דרך מהנה ליצור לוקים אופנתיים להופעה שלכם. גישה אחת אומרת שיש לשלב הדפסים של איור מודגש ונועז עם איור אחר שהוא מאופקת יותר. זה יכול ליצור מראה מאוזן שלא מרגיש "קולני" או עמוס מדי. לדוגמה, אתם יכולים ללבוש חולצת פרחים (ז"א – איור של פרחים) עם ג'ינס פשוט. זה ייצור מצד אחד הרבה וואו, ומצד שני – קז'ואל. בגדול – הרעיון הוא למצוא את האיזון.

גישה נוספת היא לשלב איורים החולקים פלטת צבעים משותפת. לדוגמה, בנות יוכלו תוכלו לשלב פרחוני עם חצאית פסים או חולצה מנוקדת עם ז'קט משובץ, שזה על פניו יוצר "בלאגן", עם זאת – כל עוד יש להדפסים כמה צבעים משותפים – אתה תוכלו ליצור מראה מגובש שקושר הכל יחד.

כשמדובר בשילוב איורים, חשוב לשים לב גם לקנה מידה. אם אתם משלבים שני הדפסים דומים בגודל ובקנה מידה, זה יכול להיראות מוזר. במקום זאת, נסו לשלב הדפסים בעלי איורים שונים, כמו הדפס נקודות קטן עם הדפס פרחוני או גיאומטרי גדולים יותר בשביל הקונטרס.

שכבות

שכבות היא טכניקה פופולרית באופנה הכוללת לבישה של מספר בגדים זה על גבי זה כדי ליצור תלבושת מסוגננת ומעניינת. שכבות יכולות להיות שימושיות במיוחד במהלך חודשים קרים (כי בקיץ זה על גדר בלתי אפשרי). ישנן כמה דרכים שונות ליצור שכבות בגדים מעניינות בהתאם למראה שאתם חותרים אליו. גישה אחת היא לשכב טקסטורות ובדים שונים כדי ליצור עומק ועניין. לדוגמה, אתם יכולים ללבוש גופייה רגילה או חולצת טי-שירט בייסיק, ועלייה חולצה מכופתרת פתוחה. כמו כן, אפשר ללבוש חולצה מכופתרת רגילה, ועלייה סריג V.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

תיק נשים
אופנה

התיק המושלם בשבילך – מדריך קנייה לתיקי נשים

תיק הוא אחד מפריטי האופנה היקרים והאהובים על נשים. התיק משקף את סגנונך האישי, משלים כל מראה ויכול להעיד על אישיותך. עיצוב תיקי נשים עבר בשנים האחרונות הרבה מאוד מגמות וחידושים שאנחנו עדים להם היום. במאמר זה נסקור את הסגנונות והחומרים הפופולריים ביותר כיום בעיצוב תיקי נשים, עם דוגמאות והמלצות שיעזרו לך לבחור את התיק המושלם עבורך.

קרא עוד »
נשירת שיער
אופנה

פתרונות לנשירת שיער 

נשירת שיער היא תופעה שכיחה למדי המשפיעה על אנשים רבים ברחבי העולם. מחקרים מצאו שנשירת שיער יכולה לשנות לא רק את מראהו הפיזי של האדם,

קרא עוד »
דילוג לתוכן