שמנים אתריים: פתרון אלטרנטיבי לשיכוך כאב ראש

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

הרפואה האלטרנטיבית שופעת בפתרונות רבים לבעיות רפואיות שעשויות להופיע במהלך שגרת חיינו, לרבות תופעות הקשורות במתח ולחצים שאנו אוספים לאורך הדרך. אחת התופעות הטורדניות ביותר היא הופעת כאבי ראש חוזרים ונשנים. שמנים אתריים עשויים לספק פתרון יעיל וטבעי כנגד כאבי הראש.

כאב ראש כתוצאה מסטרס

ישנם שמנים אתריים רבים ולכל אחד מהם ישנם אחוזי התאמה לסוג הכאב. אחד מכאבי הראש הנפוצים הוא זה הרודף אותנו כתוצאה מסטרס. במקרה כזה עדיף להשתמש בשמנים אתריים למטרות עיסוי, באזור הצוואר והכתפיים, ובחירה בשמנים אתריים על בסיס שמן נענע, בשילוב עם שמן חוחובה או קוקוס.

כאב ראש מיגרנה

המיגרנה היא כאב ראש עוצמתי התוקף בדרך כלל בצד אחד של הרקות באינטנסיביות רבה ומשתקת. במקרה כזה מומלץ לבחור בשמן לבנדר, שמסייע לווסת את רמת הסרוטונין. מומלץ להריח את השמן אך ניתן גם לערבב טיפה אחת של השמן יחד עם קרם פנים, ולעסות את אזור הצוואר והרקות.

כאב ראש הורמונלי

כאבי ראש הורמונליים הם מנת חלקם של נשים רבות הסובלות מכאבי מחזור בעקבות השינוי ההורמונלי כתוצאה מצניחת רמת האסטרוגן בגוף. שמנים אתריים מסייעים גם במקרה כזה, בפרט שמן אתרי על בסיס גרניום, שמשפיע על ויסות הורמונלי בגוף. מומלץ להוסיף בין 5-8 טיפות של שמן זה לאמבטיה או להוסיף טיפה אחת שלו לשמן נוסף ולעסות באזור הבטן להקלה בכאבים.

שמנים אתריים
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

נשירת שיער
אופנה

פתרונות לנשירת שיער 

נשירת שיער היא תופעה שכיחה למדי המשפיעה על אנשים רבים ברחבי העולם. מחקרים מצאו שנשירת שיער יכולה לשנות לא רק את מראהו הפיזי של האדם,

קרא עוד »
דילוג לתוכן