יתרונות מזון טבעי לכלבים

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

כל בעלים לכלב, ירצה כי הכלב שלו יהיה בריא, בעל אנרגיות ובעל נראות טובה. לשם כך, ישנה חשיבות רבה להעניק לכלב אוכל לכלבים איכותי ובריא. ראשית נתחיל ונמאר שיש הרבה מאוד סוגים וחברות אשר מספקות מזון מסוגים שונים, כמו מזון יבש, מזון רטוב, ואף מזון טבעי לכלבים וחיות מחמד נוספות. יש הבדלים ניכרים באיכות המזון ופער משמעותי גם במחירים. 

מלבד זאת, אתם תגלו שגם אותו מזון (למשל, מזון יבש עם בשר עוף) הוא בעל מחיר שונה כשההבדל הוא המותג שמספק את האוכל. ההבדל בין סוגי המזון והפירמות השונות יכול להיות באמת משמעותי ובאמת כזה שמצדיק את הבדלי המחיר. זה יכול לבוא ליידי ביטוי באחוז הבשר שקיים בתוך המנה ועוד. מצד שני – כפי שציינו, יש גם מזון שהוא "מזון טבעי". מה זה בעצם אומר? מהו מזון טבעי לכלבים ומה יתרונות מזון טבעי לכלבים? בואו נתחיל. 

מזון טבעי לכלבים 

מזון טבעי לכלבים הוא אוכל לכלבים, אשר פחות מעובד מיתר סוגי האוכל לכלבים, וכן אינו מכיל חומרים משמרים. ישנם כמה סוגי מזון טבעי לכלבים, חלקם מצריכים שמירה בהקפאה וחלקם לא. בישראל, מזון טבעי לכלבים לרוב יכיל עוף, סלמון, ברווז או הודו. 

יתרונות מזון טבעי לכלבים 

למזון טבעי לכלבים יתרונות רבים.  ראשית, המזון מכיל כמות נמוכה של חומרים מלאכותיים ומעובדים. המזון יכיל בשר, וכן חלבון מן החי, ויכיל כמות נמוכה של פחמימות ריקות. בשל איכותו של המזון הטבעי לכלבים, המזון ייספג בצורה טובה יותר אצל הכלב, ימנע שינויים ברמות הסוכר, וכן יסייע לשמור על רמת אינסולין תקינה. 

שנית, בשל העובדה כי המזון הטבעי מכיל מעט מאוד רכיבים, הדבר מצמצם את הסיכון לתגובה אלרגית לרכיבים שונים.  מלבד יתרונות אלו, מזון טבעי כאוכל לכלבים, יסייע להפוך את הפרווה של הכלב לרכה ונעימה למגע, וכן יסייע לשפר את ריח הפה, אשר ידוע כאינו נעים. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן