איך כדאי להתאפר לדייט ראשון?

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

זאת שאלה שבחורות שואלות אחת את השניה ואת גוגל בכל יום. דייט ראשון הוא מהותי להמשך הקשר שכן הוא האינטאקציה הראשונה של זוג בפעילות זוגית, הרושם שיווצר במהלך הדייט יקבע אם יהיה דייט שני או לא.

אז כשהפרפרים בבטן, ההתרגשות בשיאה ואת מרגישה שהכל חייב להיות מדויק ונכון זה מאוד קשה להחליט על מה ללבוש, איך לסדר את השיער, איזה נעליים לבחור ואיזה בושם לשים. היום אנחנו נעזור לך למצוא את הכיוון הנכון לאיפור, שכן הוא הכי חשוב בכל ההכנות – את מרבית הערב בן זוגך יבלה כאשר הוא מסתכל על הפנים והעיניים שלך.

איזה סוגי איפור יש?

אז לפני שנצלול אל ההמלצות לכיצד להתאפר בואו נכיר את סוגי האיפור הנפוצים שיש:

צללית – צללית היא מוצר קוסמטי שמפיג את קמט העפעף עם צבע זה

שְׂפָתוֹן – צבע שפתיים שניתן להשתמש בו כדי לשפר את מראה השפתיים שלך; אם אתה רוצה שהם ייראו גדולים יותר או קטנים יותר.

קרן – בסיס נמרח לפני מוצרי קוסמטיקה אחרים כמו פודרות, פריימרים וסמקים על מנת ליצור קנבס חלק למריחה של מוצרי קוסמטיקה אחרים. זה מגיע בדרך כלל בצורה נוזלית או שמנת, אבל לאחרונה הפך זמין בצורת אבקה מטעמי נוחות.

סומק – מוצר המשמש ליצירת סומק בצבע ורוד או אפרסק על הלחיים.

ברונזר – ברונזר הוא מוצר איפור שיכול לגרום לך להיראות שזופה, וזו הסיבה שהוא משמש לעתים קרובות כבסיס המושלם לבסיס. זהו צבע חום טבעי ומציע שיזוף טבעי מיידי שגורם לעור שלך להיראות זוהר יותר.

מסקרה: מאריכה, מעבה ומסלסלת את הריסים.

אייליינר: ניתן למצוא אייליינר במגוון צבעים כמו שחור, חום/שחור, כחול/שחור, ירוק/שחור ונחושת/חום והוא משמש לצביעת קו מסביב לעיניים.

הטיפים לאיפור מוצלח בדייט הראשון

אז אתחיל ואגיד – כשזה מגיע להתאפר לפני דייט ראשון, אין דרך נכונה או לא נכונה. הדבר הטוב ביותר שאת יכולה לעשות הוא להתאמן ולהתנסות ולהבין מה עובד הכי טוב בשבילך. עם זאת יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מתאפרים לפני דייט:

1.להשקיע בעיניים – העיניים הן האטרקציה העיקרית בדייט הראשון. הסיבה לכך היא שכנראה בן זוגך יתמקד בעיניים שלך כשאת מדברת. את יכולה להתחיל עם מריחת מעט קונסילר מתחת לעיניים ולכסות כל אדמומיות, לעבור לאיילנר כדי להדגיש את הצורה של העניים ומעט צללית כדי לתת להן את אפקט ה-POP.

2.תנסי להתאים את צבעי השפתון שלך לצבע הצללית שלך. כדי להימנע מלוק של כוכבת קולנוע משנות ה-80 תוכלי להשתמש בגוונים לא עזים אבל אם עור הפנים שלך בהיר – גוונים של אדום ובורדו יחמיאו לך מאוד.

3. דרך טובה נוספת להתאפר לדייט ראשון היא להשתמש בעיפרון גבות לפני שאת מורחת מסקרה. זה גרום לגבות להיראות מלאות יותר ופרופורציונאלית לתווי לפנים.

4.תקחי איתך בתיק או בארנק איפור לשעת חירום – לכל סיבה שתהיה תהיי מוכנה לתקן, לשנות או להוריד את האיפור במהלך הדייט – כל אלו עדיפים על הסיטואציה שתהיי עם בחור שמוצא חן בעינייך ואת לא מרוצה מאיך שאת נראת.

5. ביטחון עצמי – הטיפ החשוב ביותר! תהיי בטוחה בעצמך ובמי שאת, תתהלכי בביטחון ואל תחשבי על כל מיני דברים כמו “מה יקרה אם…” ו-”האם הוא חושב שאני יפה?” כי הם לא רלוונטיים! תחייכי, תהני ותהיי בטוחה בעצמך וכל השאר יסתדר מעצמו.

מקווה שהצלחתי לעזור לכן להתכונן טוב יותר לדייט הראשון הבא שלכן ו.. הלוואי וזה גם יהיה הדייט הראשון האחרון שלכן 🙂

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

נשירת שיער
אופנה

פתרונות לנשירת שיער 

נשירת שיער היא תופעה שכיחה למדי המשפיעה על אנשים רבים ברחבי העולם. מחקרים מצאו שנשירת שיער יכולה לשנות לא רק את מראהו הפיזי של האדם,

קרא עוד »
דילוג לתוכן