איך מעבירים את הזמן עם הילד בזמן הסגרים / בידוד? ככה תהפכו את הבית לחצר המשחקים לילד בלי לעשות בלגן

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

אין ילד שלא אוהב לשחק בחצר או בגינת הבית. המשחקים מסייעים לילד לפרוק אנרגיה, להשתולל, וכן מעט להרחיק את הילד מן המסכים. אם אין לכם גינה, תוכלו להפוך את הבית לחצר המשחקים לילד בלי לעשות בלגן. איך מעבירים את הזמן עם הילד בזמן הסגרים/ בידוד? תהיו איתי. 

מבוא 

מגפת הקורונה פקדה את עולמנו מלפני למעלה משנה. הדבר הוביל לסגרים כלליים רבים, וכן לכניסה ויציאה מבידודים ביתיים ללא הפסקה. סגרים ובידודים אלו, חייבו את כולנו להישאר בבתים. המבוגרים שבנינו, המשיכו לעבוד מהבית, ואלו שלא, מצאו תעסוקה להעברת הזמן. 

אולם, הילדים נותרו ללא תעסוקה ועלה הצורך למצוא איך להעביר את הזמן. הפתרון האולטימטיבי שנמצא, הוא להפוך את הבית לחצר המשחקים לילד. 

הפיכת הבית לחצר משחקים 

אבזור והתאמת הבית למשחק עבור הילדים, מסייע להעברת הזמן, לפריקת אנרגיות, חיזוק שרירים, ואף מסייע רבות לשיפור המוטוריקה והיציבות. לצד כל יתרונות אלו, עומד יתרון נוסף, הוא החוויה וההנאה. 

לקטנים יותר, מומלץ להביא צעצועים לתינוקות, וכן משחקי הרכבה לתינוקות, אשר באלו יכולים לשחק על גבי משטחי פעילות ואוניברסיטה לתינוק, שם יוכלו לקבל את החוויה המלאה. 

דרך נוספת להפוך את הבית לחצר המשחקים לילד, בלי לעשות בלגן, הוא קניית מתקני שעשועים לבית. מתקנים אלו ישפרו את המוטוריקה של הילד, וכן יסייעו לפיתוח יכולת שמיעתו והקשבתו של הילד.

לא רק בחצר ובחלל הבית – האמבטיה

מקום נוסף בו ילדים אוהבים לשחק ולהעביר את הזמן הוא האמבטיה. משחקי אמבטיה מנעימים לילד את חווית הרחצה. כמו כן, מלבד ההנאה, משחקי האמבטיה ידועים כמגיעים בצבעים עזים ובצורות מיוחדות, אלו בולטים לעיניו של הילד, ומחזקים את ראייתו. 

גדרות ביטחון לתינוקות 

אז אומנם הבית הפך לחצר משחקים, ובתקופת הקורונה מרבית ההורים נותרו בבית, אך על מנת לספק להורים מעט שקט נפשי, ולהסיר את החשש שהתינוקות יסתובבו בבית ללא השגחה, ניתן להתקין גדרות ביטחון לתינוקות. גדרות אלו, יתחמו את הגבולות בהן יכול התינוק להיות. הדבר שימושי בעיקר לגילאי בהם התינוק מתחיל את זחילתו ואת צעדיו הראשונים, ומעניק להורים ראש שקט שילדיו מוגנים. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן