אמנות קיר ממתכת – עיצוב פשוט ויפה

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

אמנות קיר ממתכת – עיצוב פשוט ויפה

בשנים האחרונות השימוש באמנות מתכת לעיצוב הבית נעשה נפוץ מאוד. המראה המודרני של תמונות מתכת וקישוטי קיר אחרים מתאים לסגנון העיצוב העכשווי, הן מבחינת אווירה ועיצוב והן מבחינת הפרקטיקה. ניתן לשלב דקורציות ממתכת בעיצוב הבית בתקציב נמוך יחסית ולקבל קירות מעוצבים ביצירתיות שעומדת בפני עצמה. במאמר זה נעסוק ביתרונות של שילוב אמנות מתכת, כולל תמונות מתכת בעיצוב יפה של הבית.

עיצובים ממתכת לעיצוב הבית

בעיצוב המודרני נעשה שימוש נרחב בחומרים גמישים, כמו מתכת הניתנים להתאמה אישית. עבודות מתכת כמובן אינן חדשות בעיצוב הבית. עם זאת, אם בעבר השימוש במתכת התמקד בעיקר ברהיטים ודלתות, הרי שכיום ניתן לראות שימוש נרחב בחומר גם עבור עיצובים ממתכת וקישוטי קיר. המגמה קשורה להיבט העכשווי והשימושי בעיצוב המודרני ולפיתוח מכונות חיתוך.

כאמור, עיצוב במתכת וברזל הוא אחד התחומים המתפתחים ביותר כיום בעולם העיצוב. ניתן לעצב את הברזל במגוון טכניקות שונות, על מנת ליצור מוצרים שונים לרבות, תמונות מתכת, קומפוזיציות אבסטרקטיות, יצירות אומנות ועוד.

לא רק בסגנון מודרני 

המתכת חזקה ונוקשה בהשוואה לעץ ולחומרי גלם דומים ואורך חיי תמונות מתכת הם כמעט אינסופיים. אמנות מתכת אמנם לרוב מתאימה לסגנון עיצוב מודרני והיצירות נבדלות במידת המאסיביות של החומר. מכיוון שהמתכת שבה נעשה שימוש כיום ליצירת תמונות מתכת הינה דקה ועדינה, היא יכולה להשתלב היטב גם בבתים בהם סגנון העיצוב והריהוט הוא כפרי או קלאסי. 

גם אם יש ילדים בסביבה, עיצובים ממתכת הן הפתרון בשבילכם!

עבודות אומנות במתכת או תמונות מתכת מתאימות גם למשפחות עם ילדים קטנים בבית מכיוון שהן עמידות, בטוחות וחזקות. היצירתיות בתחום הולכות לכיוונים רבים וניתן לראות מגוון תמונות וציורי קיר מופשטים ומיוחדים שעשויים ממתכת. ישנם אמנים המשמרים שיטות עבודה מסורתיות אך מרבית היוצרים מנצלים את היכולות של מכונות החיתוך המתקדמות לעבודתם.

עיצובים ממתכת בהתאם למיקום

לסיכום, תמונות מתכת יכולות לשמש תוספת עיצובית שבאמצעותן ניתן לייצר מראה פשוט, יפה ועכשווי. לפני שאתם רוכשים תמונת מתכת, עליכם לחשוב היכן אתם רוצים למקם אותה במרחב הביתי שלכם. את גודל התמונה והמאסיביות של היצירה, יש להתאים לגודל החלל בו היא תוצב. בכדי להשיג קוהרנטיות בעיצוב של החלל, כדאי למקם את התמונה במרחב שהוא יחסית פתוח.

 
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן