מזון לחתול – הכתבה שתעזור לכם לבחור נכון

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

לגדל חתול זאת חוויה נהדרת, והיא מביאה לחיים שלכם לא מעט הנאות ורגעים מצחיקים, אבל גם לא מעט בלאגן.

אמנם, חשוב מאוד לדעת כי למרות שחתולים הם חיות עצמאיות בהשוואה לכלבים נניח, עדיין יש לא מעט דברים שתצטרכו לדעת איך לעשות נכון כדי לתת לחתול החדש והמתוק שלכם את החיים הטובים ביותר, וביניהם כמובן שתצטרכו גם לדעת איך לבחור לו נכון אוכל.

אז איך בוחרים בחנות חיות מומלצת כמו אנימל שופ מזון לחתול, ומה חשוב לקחת בחשבון כשאתם מחפשים את האוכל הכי טוב עבור החבר הפרוותי שלכם? בכתבה זו, החלטנו להסביר לכם כל מה שחשוב לדעת על בחירת מזון לחתול, החל מהדרכים למצוא מזון איכותי בחנויות כמו אנימלשופ, ועד לסיבות מדוע חשוב להשקיע כל-כך בבחירה הנכונה.

אז שנתחיל?

תזונה של גורים 

כאשר אתם רוצים לחפש בחנות חיות מומלצת כמו אנימל שופ מזון לחתול, חשוב שתדעו קודם לכן כי תזונה של גורי חתולים מעט שונה, בגלל שלגורי חתולים יש צרכים תזונתיים די שונים בהשוואה לחתולים בוגרים. גורים צריכים כמויות חלבון גבוהות יותר, וכמובן גם שומנים, ויטמינים ומינרלים מסוימים שיוכלו לעזור לתמוך מבחינה בריאותית בהתפתחות המהירה שלהם – הרי בגיל הזה אתם כל פעם מחדש בהלם מאיך שהם גדלים.

אוכל של גורי חתולים אמור להבטיח שהם יקבלו את כל מה שהם צריכים כדי לגדול בצורה הטובה ביותר, וכמובן לפתח מערכת חיסון חזקה, ותוכלו למצוא בחירות מומלצות שלו בחנויות הטובות ביותר בארץ – כמו לדוגמא אנימלשופ.

תזונה של חתולים בוגרים 

חתולים בוגרים זה סיפור אחר לגמרי, יש להם דרישות שונות בגלל שהם כבר לא גדלים, או לפחות קצב הגדילה שלהם הרבה יותר איטי ומבוקר בהשוואה לגורונים מתוקים שגדלים בקצב מסחרר.

חתול בוגר צריך תזונה מאוזנת עם חומרים מזינים שיוכלו לעזור לשמור על הבריאות הכללית שלו, וכמובן שחשוב על הדרך להשתדל להימנע מהשמנת יתר ובעיות שיניים וחניכיים.

בדרך כלל, מזון של חתול בוגר יכיל כמות אופטימלית של חלבון, פחמימות ושומן. 

מה עם חתולים בגיל השלישי? 

כשחתולים נחשבים כבר מבוגרים, כלומר נכנסים לגיל השלישי, הצרכים התזונתיים שלהם ישתנו בהתאם שוב.

בגלל שבגיל הזה רמות האנרגיה כבר מתחילות להיות מופחתות ומסת השריר יורדת, צריך מזון מתאים שיתן מענה על כל השינויים אותם החברים הפרוותיים שלנו עוברים לקראת השלב האחרון בחיים שלהם.

מזון לחתולים מבוגרים בדרך כלל יהיה נמוך יותר בקלוריות, ויכיל כמות מספקת של חלבון, אבל לא רק – גם לא מעט תוספי מזון שיוכלים לתמוך במרפקים כמו למשל גלוקוזאמין.

זה לא משנה אם אתם צריכים מזון לגורונים חמודים, לחתולים בוגרים או אפילו חתולים בגיל השלישי – אין ספק שתוכלו למצוא את הבחירות הטובות ביותר אצל אנימלשופ

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן