למה כדאי לעשות פוליש לרצפה ?

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

רצפה היא החלק החשוב ביותר בבית. חלק זה צריך להיות נקי ומבריק כל הזמן. אנשים רבים חושבים שלא כדאי להתאמץ כדי להבריק את הרצפה. אך זו טעות! פוליש לרצפה יכול לעשות  הבדל גדול במראה של הבית שלך. הוא לא רק מוסיף לרמת הניקיון, אלא גם נותן לבית שלך מראה מהוקצע יותר. בנוסף לכך, אם לא תבריק את הרצפה באופן קבוע, היא תתלכלך ותאבק, מה שיהווה סכנה בריאותית לך  ולמשפחתך. 

מגוון דרכים לרצפה מושלמת  

פוליש לרצפה הוא שלב חשוב מאוד בתהליך הניקוי. זה לא מספיק רק לנקות את הרצפה; זה חייב  להיות מלוטש גם כן. ליטוש הרצפה מסיר את כל חלקיקי הלכלוך שנותרו שהוחמצו במהלך הטאטוא  הראשוני. זה מבטל ריחות ומונע עובש, טחב וסוגים אחרים של צמיחת חיידקים, מה שעלול להוביל  לבעיות נשימה. הגיוני שאנשים ירצו לדעת איך להבריק רצפה, במיוחד אם הם מתכוונים לעשות זאת על בסיס קבוע. 

ישנן דרכים רבות ושונות בהן אנשים יכולים להבריק רצפה ויש הרבה מוצרים שונים שניתן להשתמש  בהם. חלק מהמוצרים הללו כוללים רפידות ליטוש, ווקס, חומרי ניקוי לעץ, ואפילו חומרי ניקוי טבעיים  כגון חומץ ומיץ לימון. 

אני מוכרח לעשות פוליש לרצפה! באיזה אשתמש?  

סוג ראשון – הברקת רצפות 

במקרה שאנחנו רוצים לוודא שלרצפה שלנו יהיה מראה מבריק ומיוחד הנותן תחושה אף מעט יוקרתית.  תהליך זה נותן תחושה של רצפה נקייה לאורך זמן. 

חשוב לדעת! לא כל רצפה ניתן להבריק (לדוגמא: רצפות מט). אך כמובן שניתן לדאוג גם לרצפות אלו בניקוייהן. 

ישנם ארבעה סוגי פוליש שדרכם נוכל לנקות מרצפות אלו: ליטוש, קריסטל, ווקס ואקרילי.

סוג שני – חידוש הרצפות 

כאשר על המרצפות קיים לכלוך שהצטבר או נגרם מסיבות שונות אשר הורס את המראה הנקי בבית רצוי  להשתמש בפוליש זה ולחדש את המרצפות על מנת לקבל מראה אסתטי. 

סוג זה יכול להיעשות בכל סוגי המרצפות הקיימות, גם במבריקות וגם במט עם התאמות קלות לסוג האריח. ישנם שלושה סוגי פוליש לחידוש המרצפות: קרצוף, ליטוש והברשה.

Posh living room in black and white
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן