עיסוי רפואי – באילו מקרים הוא יכול לטפל?

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

מה הייחוד של עיסוי רפואי?

עיסוי רפואי הוא עיסוי ייחודי שלא מתאים לכל אחד שמחפש פינוק או יום ספא. הייחוד של העיסוי הרפואי לעומת שאר סוגי העיסוי כמו העיסוי השוודי, עיסוי רקמות עמוק וכדומה, הוא שכאן מדובר בעיסוי שמוכוון לרפא, לשחרר ולסייע לגוף בכאבים ובעיות רפואיות שונות. כך הטיפול יכול להתאים במיוחד לספורטאים, לקוחות עם כאבים ושרירים תפוסים, ועוד רבים. בעוד ועיסוי יעיל באופן כללי בהפגת מתחים והקניית שלווה ורוגע לגוף – העיסוי הרפואי יהיה מוכוון מטרה, שלחרר ולסייע בכאבים ואי נוחות מסוימת שיש לנו בגוף, ובכך באמת יתמקד הטיפול באופן מקצועי.

לאיזה מקרים עיסוי רפואי מתאים?

  • כאבי שרירים – טיפול של עיסוי רפואי נפוץ במיוחד לסובלים משרירים תפוסים או שרירים כואבים, והוא מוכוון במגוון טכניקות עיסוי לשחרר ולהקל על הכאב. אנשים הסובלים מכאבים כרוניים, קובעים לעצמם טיפול שחרור שרירים קבוע ביומן בכל כמה ימים.
  • המרצת הדם בגוף – עיסוי רפואי הוא טיפול ממוקד שנפוץ גם עבור מקרים בהם המטופל צריך ורוצה להמריץ את הדם בגוף. למשל אנשים עם זרימת דם חלשה, מבוגרים, נשים בהריון וכדומה.
  • שיפור גמישות ותנועת הגוף – עיסוי רפואי יעל גם במתיחה והנעה כללית של הגוף, וכך בעצם משחרר את הגו, למען יציבה ותנועה נוחה וחופשיה יותר.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן