עיצוב פנים יוקרתי – איך עושים את זה?

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

עיצוב פנים נוח, מזמין ועוטף שהופך את הבית שלנו למקום המפלט האידיאלי הוא מה שרוב בעלי הבתים מעוניינים בו. אבל מה לגבי המגע היוקרתי והאסתטיקה החמקמקה שמציע עיצוב פנים יוקרתי? בעזרת מספר פריטים ומעט רגישות, גם הבית שלך ייהנה מהמגע הזה.

במה שונה עיצוב פנים יוקרתי מעיצוב פנים סטנדרטי?

כנראה שהדבר הראשון שקופץ על קצה הלשון הוא עניין המחיר. אולם, אין צורך בתקציב יוצא דופן כדי להשיג את העיצוב היוקרתי. ההבדל המשמעותי ביותר הוא תשומת הלב המוקדשת לפרטים הקטנים. רמת הגימור והדיוק היא נגזרת ישירה של בחירת אנשי המקצוע שבחרת לתהליך. מעצבת הפנים, הנגר, איש התאורה וקבלן הגמר – כל אלו מרכיבים יחד תמונה מדויקת ומעוצבת על פי תוכנית שנקבעה מראש.

המעקב אחר תהליך העבודה בשטח, התאמת ריהוט מדויק לצרכיך והשקעה יתרה באיכות הגימור, תייצר עבורך מראה יוקרתי ובלתי מתפשר. 

לעצב בית יוקרתי שמרגיש כמו בית מלון

הרגע הזה בו אנו נכנסים לבית המלון שחיכינו לו ופוגשים חדר מעוצב ומפנק בקווים נקיים ונדמה שיד אומן נגעה בכל אלמנט ואלמנט בנפרד. את התחושה הזו אפשר להכניס גם הביתה. אחרי הכל, מקום המפלט הפרטי שלנו, זה שמנחם ועוטף אותנו בכל יום ראוי למגע של אומן לא פחות מאותו בית מלון חלומי. 

כך ניתן להשיג מראה יוקרתי של בית מלון

כדי להימנע מטעויות שבסופו של דבר יכניסו יותר כאוס מהרמוניה, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקחת בחשבון את המצב הקיים בבית ולהבין כיצד לתרגם ולשדרג למראה יוקרתי.

  • בחירת צבע ייחודי ומתאים שילווה את הריהוט והפריטים השונים בחלל. הכלל החשוב ביותר הוא עקביות. עיצוב יוקרתי יכול להגיע במגוון צבעים ומרקמים כל עוד החלל עקבי והרמוני ביחד לכל מה שקורה בו.
  • ריהוט בהזמנה אישית יכול ברגע אחד לחולל מהפך שלם בחדר נתון. לא כל הרהיטים זקוקים לנגרות אישית, אך יש כמה כאלה שנותנים את הטון: המטבח, שידת הטלוויזיה, שולחן הסלון או פינת האוכל. כמובן, יש אלמנטים נוספים, רק חשוב להבין את ההיררכיה שלהם בחדר ולבחור בהתאם.
  • התאמת תאורה הולמת לכל חלל וכזו שמחולקת בין תאורת סביבה (מקור האור העיקרי בחדר) לבין תאורה דקורטיבית. הכרה של כל פונקציה בבית והתאמת התאורה באופן אישי יכולים לייצר חלל עם רבדים רבים ואיכותיים, ממש כמו בבית מלון.

רגע לפני שמתחילים – מה חשוב לדעת על עיצוב פנים יוקרתי?

אולי מדובר בקלישאה מסוימת אך כאשר מדברים על עיצוב פנים יוקרתי – הפרטים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל. כדי לדעת להניח את האצבע על הנקודה המדויקת ביותר שניתן, מומלץ לערוך מספר צעדים מקדימים:

  • קבעו מסגרת תקציב ריאלית
  • ערכו רשימה של כל חללי הבית והיעדים עבור כל אחד ואחד מהם
  • הכינו תיעדוף בין חדרי הבית השונים
  • הרכיבו לוח השראה עם המתאר קו עיצובי אחד ונקי
  • הכירו מקרוב את עולם הגימור 

בעזרת צעדים אלו, ניתן יהיה לגבש את תהליך העיצוב ולדייק אותו לקראת תוצאה סופית מאופקת ויוקרתית, בדיוק כמו שחלמת עליו.

תהליך עיצוב מדויק ויוקרתי בליווי אשת מקצוע

מעצבת פנים מקצועית המתמחה בעיצוב יוקרתי יעזור לך לקצר תהליכים ולקבל את התוצאה הסופית הטובה ביותר. בתהליך משותף אפשר להשיג הרבה יותר ממראה יוקרתי, אפשר לפענח את ה-DNA של הבית לצד הצרכים הייחודיים שלך ולתכנן לפרטי פרטים את התמונה המושלמת במיוחד עבורך.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן