פגשתם בחולדה בבית? למה צריך ללכוד אותה ואיך

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

מפגש עם חולדה בבית, עלול לגרום לבהלה גדולה ואף לתגובות היסטריות..
אז בשלב הראשון, חשוב לקחת נשימה ולנסות להירגע – אומנם חשוב לפעול בדחיפות על מנת לסלקה, אבל היסטריה בוודאי לא תעזור להשיג את המטרה..
כידוע, חולדות עלולות לגרום לנזקים שונים בבית ואף לסכן את בריאותם של הדיירים – חולדות עלולות לנשוך ובנוסף על כך, הן גם עלולות להעביר מחלות שונות דרך הצואה והשתן.
מהסיבה הזאת, יש משמעות רבה לנקיטה בפעולה מהירה ויעילה על מנת ללכוד את החולדה ולוודא שהנוכחות הלא רצויה שלה, תפסיק להטריד את הדיירים.

הזמנת לוכד חולדות מקצועי

הדרך היעילה והבטוחה ביותר ללכוד חולדה, היא על ידי הזמנת לוכד חולדות ברמת גן, או בעיר המגורים. יש לוודא שמדובר בלוכד חולדות מנוסה ומקצועי, אשר אוחז בידע ובכלים מתקדמים וחדשניים אשר יאפשרו לו לבצע את הלכידה.
לוכדות חולדות ברמת גן או בכל עיר שאתם מתגוררים, יבצע את הלכידה במספר שלבים – כאשר שלבי הלכידה תלויים במידה רבה בשיטת הלכידה בה הוא עושה שימוש.
אם הלוכד עושה שימוש לדוגמא, במלכודות "תיבות האכלה", הלוכד יפזר בשלב הראשון את התיבות ברחבי הבית. השלב השני יתבצע לאחר מספר ימים, בשביל לוודא אם התיבות אכן השיגו את מטרתן והחולדות עזבו את הבית. במידה והשלב הראשון לא צלח, הוא יחזור אל הפעולה ויחזור שוב לאחר מספר ימים לביקורת נוספת. לאחר שהוא יוודא שהחולדות אכן עזבו, את הבית,  הלוכד יאסוף את התיבות ובכך למעשה עבודתו תושלם.
כאמור, ישנן גם דרכי לכידה נוספות, כאשר, בהליך בחירת הלוכד, מומלץ לוודא באלו מאותן דרכים הוא עושה שימוש ומהן שלבי העבודה שלו – מה שיאפשר להיערך לתהליך בצורה הנכונה.

לסיכום,
חשוב להיות מודעים לעובדה שמלבד העובדה שנוכחות חולדות אינה נעימה, היא גם טומנת בחובה סיכון של ממש – כאמור, חולדות עלולות להפיץ מחלות ובנוסף, הן גם עלולות לנשוך ולפצוע את בני הבית.
מהסיבה הזאת, כדאי להזמין לוכד חולדות אשר נבחר בתבונה וערוך ללכוד את החולדות בצורה מהירה ויעילה. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן