איך לזהות עמוד פייסבוק פעיל

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

פייסבוק, היא הרשת החברתיות הראשונה, הגדולה ביותר, והמשמעותית ביותר בעולם. מעבר להיותה ענקית הרשתות החברתיות בעולם, פייסבוק הלכה ורכשה רשתות חברתיות אחרות לאורך השנים – זאת לדוגמת רשת האינסטגרם, ומערך ההתכתבויות של הוואטסאפ, אשר נמצאים גם כן כיום תחת ידיה של פייסבוק. אנשים רבים משתמשים כיום בפייסבוק וברשתות הבת שלה – גם עבור צרכים פרטיים, אך גם עבור צרכים עסקיים רבים. דף פייסבוק לא פעיל, יכול להוות בעיה גדולה מאוד, בעיקר בעולם העסקי, כאשר אנחנו משתמשים בפייסבוק כדי לשווק ולקדם עסק או מוצר מסוימים. בשורות הקרובות, נביא לכם מידע נוסף העונה על השאלה – כיצד ניתן לזהות עמוד פייסבוק פעיל. 

על החשיבות של דף פייסבוק עסקי פעיל

מהרגע שהוא נפתח, וכל עוד אתם רוצים לשמור עליו בתור רלוונטי – דף פייסבוק חייב לשמור על רמת פעילות בסיסית למדי. גם כאשר מדובר על דף פייסבוק פרטי, ובעיקר כאשר מדובר על דפי פייסבוק אשר משמשים למטרות עסקיות. דף פייסבוק פעיל, יצליח למכור יותר, להגדיל את קהל הלקוחות הפוטנציאלי, והכי חשוב – הוא יצליח להגיע לחשיפות חדשות, ולקהל יעד חדש שעדיין לא נחשף לאותו דף הפייסבוק. מאידך, דף פייסבוק לא פעיל, עשוי לאבד את הרלוונטיות שלו לאחר פרק זמן מסוים. ככל שהדף שלכם יהיה פעיל יותר, יעסוק גם במה שנקרא קידום אורגני, ואם ניתן מבחינה תקציבית, בקידום ממומן, ככה הוא יהיה רלוונטי יותר וייצר עבורכם ועבור העסק שלכם יותר חשיפה. 

כיצד ניתן לזהות דף פייסבוק פעיל?

  • העלאת תוכן – דף פייסבוק פעיל הוא כזה שמעלה תוכן על בסיס קבוע, וניכר כי הוא העלה תוכן מסוים בעת האחרונה. במקום להסתכל על התוכן שאחרים עושים או המתחרים שלכם מעלים, צרו תוכן מקורי. 
  • מענה במסנג'ר – דף פייסבוק פעיל הוא כזה שעונה להודעות של קהל העוקבים שלו בפייסבוק בפרקי זמן סבירים. ככל שתהיו יותר זמינים, הדבר מעיד על שירות לקוחות טוב יותר. 
  • תנועה בפייסבוק – דף פייסבוק פעיל עשוי להשתתף בפוסטים אחרים ברשת זו – דרך תגובות, מתן לייקים, מתן של שיתופים, וכיוצא בזאת. נסו ליצור חשיפה כמה שיותר גבוהה כדי לייצר תנועה. 

טיפים שיעזור לכם בניהול דף הפייסבוק

  1. אם אין לכם זמן, פנאי ו/או את הידע הדרוש כדי לנהל את הדף העסקי שלכם, מומלץ מאוד להיעזר באיש מקצוע כמו למשל מומחה ברשתות חברתיות.
  2. שלבו בדף שלכם תוכן מקצועי, מהימן, עם ערך מוסף שיגרום לאנשים לרצות לקרוא ולהישאר בדף שלכם כמה שיותר מהר.
  3. צרו קישוריות בין דף הפייסבוק לבין פלטפורמות אחרות שאתם פעילים בהן כמו אתר אינטרנט, עמוד אינסטגרם, ערוץ יוטיוב ועוד…
  4. היעזרו אם ניתן במה שנקרא רימרקטינג להגדלת המכירות.
  5. שמרו על עדכניות ורלוונטיות בתוכן שאתם מעלים. 
Likes in Social Media
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן