אלה אוזניות בלוטוס המומלצות בשוק

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

אחד מהמוצרים האהובים ביותר בימינו, אלו הן אוזניות בלוטוס, אוזניות אלחוטיות שלא חייבים לחבר אותן פיזית לאף מכשיר כדי להנות משימוש בהן.  בואו להכיר כמה מאוזניות הבלוטוס המומלצות בשוק, ואולי תמצאו ביניהן את האוזניות הבאות שלכם.

מבית מרשל

אוזניות און אייר מבית מרשל, מדגם מיד בלוטוס, אלו הן אוזניות בלוטוס מרשימות למדי, עם אפשרות לשלושים שעות טעינה בטעינה אחת בלבד, טווח האזנה של שלושים מטרים, כפתור שליטה של מענה וניתוק שיחה, יחד עם הפעלה ועצירה של השמע. מדובר באוזניות מתקדמות, עם איכות קול עוצמתית ונוחות רבה בשימוש.

מבית JBL

אוזניות קשת אלחוטית מבית ג׳יי בי אל, בעלות צליל איכותי עם באסים מודגשים, קישוריות בלוטוס, עיצוב אלגנטי ונוח וחיי סוללה לעשרים וארבע שעות של האזנה. ניתן למצוא את האוזניות האלו גם בלבן, מה שמעניק להן מראה עדין ונעים אם תרצו בכך. העיצוב מותאם לנוחות מרבית לשעות של האזנה, צלילי הבס עשירים וחיים, עם רמות דיוק גבוהות, ומדובר באוזניות מובילות בשוק.

מבית אפל

אוזניות איירפודס מבית אפל, עם כיסוי טעינה אלחוטית, אלו הן אוזניות תוך אוזן אלחוטיות, מהנוחות ביותר בשוק, כוללות ביטול רעשים אקטיבי, משב של שקיפות לשמיעת הסביבה, שבב עוצמתי המפיק סאונד ברמה גבוהה, ומעל לעשרים וארבע שעות של האזנה.

לסיכום

לא כל סט אוזניות יתאים לכל אחד, לכן חשוב להכיר סוגים שונים, בכדי להכיר את האפשרויות, ולמצוא את האוזניות המומלצות שיוכלו להתאים בדיוק עבור הצרכים שלכם. כל אחד מהסוגים הללו יהיו בחירה מצוינת, כל שנשאר לכם, זה להחליט מה יהיה לכם הכי נכון.

Curly haired plus size young woman in wireless headphones turns on music and meditates sitting in lotus position on floor mat against green sofa
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

Young businesspeople using digital devices with facebook logo icons on screens
טכנולוגיה

איך לזהות עמוד פייסבוק פעיל

פייסבוק, היא הרשת החברתיות הראשונה, הגדולה ביותר, והמשמעותית ביותר בעולם. מעבר להיותה ענקית הרשתות החברתיות בעולם, פייסבוק הלכה ורכשה רשתות חברתיות אחרות לאורך השנים –

קרא עוד »
דילוג לתוכן