אלו הסטרימרים הכי טובים לצפייה בסדרות אונליין

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

מתלבטים באיזה סטרימר להשתמש על מנת לראות סדרות אונליין באפליקציות השונות? אנחנו כאן כדי לעזור עם רשימת הסטרימרים האיכותיים ביותר כיום:

  1. גוגל כרומקאסט

Chromecast עם שלט? כן, סוף סוף גוגל עשתה את זה, והגרסה החדשה שלו היא הרבה יותר שלמה. זה מתחיל בהזרמת 4K עם תמיכה ב- HDR ו- Dolby Vision, לאיכות תמונה מעולה, ו- Dolby Atmos שמאפשר צליל סוחף. כמו כן, יש לו Google TV, ממשק ומערכת הפעלה התומכים ביותר מ -6,500 אפליקציות Android TV.

  1. אמזון Fire Stick 4k Max

הסטרימר החדש מצליח לשפר את בעיות המהירות שהיו למכשירים הקודמים של אמזון, בעיקר בניווט ובזמני טעינה של אפליקציות מסוימות. כמו כן, לחצן הטלוויזיה בשידור חי בשלט מאפשר לך לקפוץ ישירות לאפליקציית הכבלים המועדפת עליך.

  1. Apple TV 4K

Apple TV 4K החדש מעולה ומתפקד מצוין – אך עדיין לא שווה את השדרוג אם כבר יש לכם את הדגם הקודם. מבחוץ, Apple TV 4K מהדור השני נראה זהה לקודמו. השדרוגים כולם פנימיים. הביצועים נראים קצת יותר טוב, ובנוסף ה- Apple TV 4K תומך באיכות 4K במהירות של 60fps עם HDR לעומת 30fps בקודם. לא הרבה אפליקציות מציעות את רמת התוכן הזו כרגע, בעיקר כאלו של ספורט ולייב אקשן, אך אנו צופים שזה יהפוך לנפוץ יותר עם הזמן. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

Young businesspeople using digital devices with facebook logo icons on screens
טכנולוגיה

איך לזהות עמוד פייסבוק פעיל

פייסבוק, היא הרשת החברתיות הראשונה, הגדולה ביותר, והמשמעותית ביותר בעולם. מעבר להיותה ענקית הרשתות החברתיות בעולם, פייסבוק הלכה ורכשה רשתות חברתיות אחרות לאורך השנים –

קרא עוד »
דילוג לתוכן