"אני רוצה שהוא יהיה יפה, גם מקורי וגם שלא יהיה יקר…" איך אפשר למצוא תכשיטים שעונים על כל הדרישות?

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

תכשיטים הם הקישוט התמידי שלנו, מה שאנחנו תמיד נושאים על עצמנו ומרגישים איתו יפים. לכל מקום אליו תפנו את מבטכם אתם תפגשו בתכשיטים המוצעים למכירה. מה טיב האיכות שלהם, לאילו מחירים עלינו לצפות ועוד – עשינו לכם קצת סדר.

ביקוש והיצע – והמחיר עלה

היצע התכשיטים הולך וגדל, כשעוד ועוד חנויות נפתחות, ועל אף שכולן מוכרות פחות או יותר את אותו הדבר, המחירים לא תמיד זולים כל עוד יש דורש. אז איך בכל זאת מוצאים תכשיטים שיהיו יפים, שלא נראה אותם אצל כולם, ושלא נצטרך להוציא עליהם משכורת שלמה?

חנויות אינטרנטיות 

חנויות תכשיטים אינטרנטיות הן בדרך כלל חנויות עם סניפים פיזיים בודדים, במקרים מסוימים מדובר בסניף פיזי אחד בלבד, ולכן המערך האינטרנטי בא לפצות על כך. אך למרות היתרון הברור של קנייה באינטרנט מבלי לצאת מהבית, החיסרון של חנויות אלה הוא שהתכשיטים שנמכרים בהן הם בעיקר נראים אותו דבר, ועל אף שהם יפים, הייחודיות לא בא כאן לידי ביטוי. 

חנויות תכשיטים

חנויות תכשיטים, כמו של פעם, הן המקום למצוא בו פריטים מקוריים שסביר להניח שלא תמצאו בחנות אחרת, מה גם שאיכותם של תכשיטי הכסף והזהב היא ברמה הגבוהה ביותר.  ייתכן ותגלו כי תכשיטי זהב מסוימים עולים פחות ממה שחשבתם, ושהם בהחלט בתקציב שלכם מפעם לפעם, אבל מרבית התכשיטים שנמכרים בחנויות ככל הנראה יחרגו מהתקציב שלכם.

דוכני תכשיטים

הפתרון הראשון, הוא לרכוש תכשיטים בדוכנים נודדים, מאלה שמוקמים אחת לשבוע בקניון או במרכז הקניות. תוכלו למצוא שם תכשיטים יפים ולא יקרים כלל, שבדרך כלל יהיו עשויים  משילוב חומרים הנקרא "גולדפילד", ויחזיקו לכם זמן שימוש סביר. מה שכן, התכשיטים שתמצאו שם ככל הנראה לא יהיו מקוריים כל כך.

תכשיטים בעיצוב אישי

עיצוב אישי לתכשיט הוא הפתרון למי שרוצה תכשיטים מקוריים ושונים. תוכלו לחרוט על טבעות, לקנות שרשראות או צמידים עם תליון עליו חרוט שמם של הילדים שלכם או של האהוב שלכם.

תכשיטים ממעצבת

תכשיטים מקוריים ניתן למצוא אצל מעצבות תכשיטים, שמייצרות את התכשיטים שלהם בעבודת יד, ולא בפס ייצור המוני. שם תוכלו למצוא עיצובים ייחודים של עגילים, שרשראות, טבעות ועוד. מה שכן, לעיתים לא מדובר בתכשיטים זולים כלל. 

לסיכום

במרבית המקומות, כמו בחנויות תכשיטים אינטרנטיות או בדוכנים שונים תוכלו למצוא תכשיטים יפים במחיר סביר, אך הם אינם יהיו מקוריים או ייחודיים. אם תרצו תכשיטים מקוריים, תוכלו למצוא אותן בחנויות תכשיטי זהב, או אצל מעצבות תכשיטים, אך המחיר יהיה בהתאם. הפתרון למי שמעוניין בתכשיט מקורי ולא יקר, הוא לרכוש תכשיטים בעיצוב אישי, אליהם מצורף חריטה של שם למשל, כך התכשיט הפשוט לכאורה הופך ברגע למשהו שונה. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

תיק נשים
אופנה

התיק המושלם בשבילך – מדריך קנייה לתיקי נשים

תיק הוא אחד מפריטי האופנה היקרים והאהובים על נשים. התיק משקף את סגנונך האישי, משלים כל מראה ויכול להעיד על אישיותך. עיצוב תיקי נשים עבר בשנים האחרונות הרבה מאוד מגמות וחידושים שאנחנו עדים להם היום. במאמר זה נסקור את הסגנונות והחומרים הפופולריים ביותר כיום בעיצוב תיקי נשים, עם דוגמאות והמלצות שיעזרו לך לבחור את התיק המושלם עבורך.

קרא עוד »
נשירת שיער
אופנה

פתרונות לנשירת שיער 

נשירת שיער היא תופעה שכיחה למדי המשפיעה על אנשים רבים ברחבי העולם. מחקרים מצאו שנשירת שיער יכולה לשנות לא רק את מראהו הפיזי של האדם,

קרא עוד »
דילוג לתוכן