מה ההבדל בין איפור קיץ לאיפור חורף?

תוכן עניינים
ישי אביב
ישי אביב, עורך ראשי

מזג האוויר עשוי לשנות את אופן האיפור שלך. עם זאת, ישנם גם כמה שינויים בעור התלויים בעונה. איפור חורף עוסק יותר בתכונות הפנים, כי קשה יותר לראות את היופי הטבעי שלך עם כל החורף הזה. כדאי ללכת על מראה דרמטי יותר עם ריסים ארוכים יותר וצלליות עזות יותר. עם זאת, באיפור הקיץ אתה יכול ללכת על זוהר זוהר על ידי הדגשת עצמות הלחיים והוספת ברונזר.

איפור חורף

המוצר החשוב ביותר לאיפור חורף הוא בסיס טוב. בסיס טוב יעזור לך להיראות ער יותר ולתת לעור זוהר זוהר. לעיניים, אני אוהב להשתמש בפריימר עיניים שיחזיק את איפור העיניים שלי במקומו תוך שהוא גם יהפוך אותו לתוסס יותר ועמיד לאורך זמן. אני תמיד עושה את זה גם באזור שלי מתחת לעין. דבר נוסף שתרצה לעשות הוא להשקיע במסקרה טובה מכיוון שהריסים שלך יכולים להתייבש במהלך החודשים הקרים האלה – מה שמוביל אותם ליפול בקלות רבה יותר.

מרחי פריימר על העור לפני כל איפור אחר. פריימרים עוזרים בקמטים על העור שלך ומעניקים לך יישום חלק עוד יותר של איפור.

השתמשו בכתמי שפתיים ליצירת מראה שפתיים הדרגתי. שופכים חלק מהנוזל על גב היד, ואז מרחו אותו על גבי השפתון הוורוד או האדום האהוב עליכם להשפעה דרמטית יותר.

מרחי שפתון נוזלי מאט רק במרכז השפתיים למראה קצוות פחות מבריק משפתוני נוזל רגילים – כדי לשמור על צללית העין שלך לא לקמט לאורך כל היום, השתמש קודם בפריימר לעפעפיים, ולאחר מכן השתמש בצלליות קרם רק במרכז.

עבור רובנו החורף הוא הזמן הקר והקודר ביותר בשנה. אבל עם כמה טריקי איפור חכמים, זה לא חייב להיות!

בכל הנוגע לאיפור, יש כל כך הרבה דברים שאתה יכול לעשות לפנים שלך בהתאם לאירוע. לדוגמה, אם את יוצאת בלילה עם החברים שלך אולי אולי תרצה משהו דרמטי ומעושן. אם אתה הולך לאירוע רשמי יותר מאשר אולי פשוט לשמור אותו פשוט עדיף.

דבר אחד נהדר באיפור חורף הוא שזה ממש קל לשחק עם צבעים שונים מבלי להשפיע יותר מדי על המראה שלך אם בכל זאת תחליט להעז. צבעי החורף נוטים להיות בהירים פחות מצבעי הקיץ מה שנותן לנו יותר חופש מבחינת מה שאנחנו יכולים לעשות עם האיפור.

איפור קיץ

שמש הקיץ יכולה להזיק לעור שלך, כמו גם לאיפור שלך. את לא רוצה להתאפר כל כך הרבה בתקופה של השנה, אך יחד עם זאת את רוצה להיראות מסוגננת ורעננה. למרבה המזל עבורך, יש לנו כמה עצות נהדרות כיצד תוכלי לשלוף אותו במאמץ מינימלי. קודם כל, וודאי שלעולם לא תשתמשי במוצר יותר מדי על העור. ככל שיש יותר שכבות, כך סביר יותר שחלקן יגלשו מהפנים שלך. זוהי דרך קלה בסופו של דבר להיראות שמנונית ומבריקה תוך זמן קצר. במידת האפשר, בחר במוצרים שקל יותר להתמזג בהם ואינם מתעכבים על פני השטח יותר מדי זמן לפני שהם נספגים בעור. להתחיל עם לא משנה כמה אנחנו אוהבים להסתכל על תמונות של איפור קיץ בפינטרסט, אנחנו צריכים לזכור גם את הטמפרטורה והסביבה. אם את הולכת להיות בחוץ או בסביבה לחה כל היום אז כנראה שאת לא רוצה להתאפר יותר מדי. איפור הקיץ צריך להיות טבעי, קליל או מינימלי. זה אמור לעזור לך להיראות במיטבך מבלי להרגיש שאת עונדת המון איפור. להלן מספר טיפים שיעזרו לך להגיע לשלמות איפור הקיץ.

השלב הראשון הוא למרוח קרם לחות כהה על העור שלך. זה יגרום לעור להיראות זוהר ולחות תוך מתן כיסוי בו זמנית.

לאחר מכן, השתמשי בקרם BB קל משקל או בסיס נוזלי כדי לאזן את עור הפנים ולספק כיסוי נוסף במידת הצורך.

השתמשי בתכשיר עיניים כהות לעיניים עמוקות שצצות לאור השמש וללבוש בשעות היום, השתמשי בחומים עבור צבעי הצלליות שלך כך שיתאימו לצבעי הבסיס שלך למראה ללא מאמץ. הוסיפי סומק ורוד על הלחיים לקבלת זוהר בריא ואבקה מבריקה מברונזה.

אהבתם את הכתבה? >> unusual.org.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

נשירת שיער
אופנה

פתרונות לנשירת שיער 

נשירת שיער היא תופעה שכיחה למדי המשפיעה על אנשים רבים ברחבי העולם. מחקרים מצאו שנשירת שיער יכולה לשנות לא רק את מראהו הפיזי של האדם,

קרא עוד »
דילוג לתוכן